Ainza: sayangg bulatt ^^

sayangg bulatt ^^

Sunday, October 16, 2011

                                           Assalamualaikum w.b.t ^^

Homtayy ! ^^ tengop dop tajuk nape kat atas tuh ? Haa ~ tajuk ye SAYANG BULATT
napok dop ? ahaha :D otayy ~ name penuh ye NUR SYAZWANIE NORDIN . Budak nim sekolah kat aku at SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PAKA :D si comell nim baru form 2 .


macam mane aku kenal dea ? haa ~ macam nim -->
otayy , first aku kenal dea kat laman mukabuku . Cehh waaa ~ first dea tegur aku time aku ngah wall to wall dengann SHAUQIEY cakap pasal COKLAT CADBURY . :D time aku ngah wall to wall dengan mamat nim , dea pom tag name aku kat post wall shauqiey . dea cakapp -->

         shauqiey , bagi-bagi jer lhaa kak ain coklat cadbury tuh . kesian kat dea :))


okayy , lebih kurangg macam tuh arr ayatt dea or .waa ~ aku dengan rasa bangge nyer terus balass post dea balikk . Then , keesokan hari nyerr . aku unline facebook . then kat wall aku tuh ade si gambarr bulatt nim . ! aku terus lhaa like . pastu secare tibe-tibe dea pom tag gambar dea kat aku . nak tahu dea tag gambar ape ? nak tahu ? jupp :P


                           #comel kamm ? baik cakap comel ! :P

okayy , suatu hari tuh , dea nimm anta chatt kat aku . nak tahu ke kita berborak pe ? nak tahu ke ? tayahh lhaa ~ buangg mase jer :P

disebabkan inilah  aku boleh rapatt dengan dea sampai sekarangg ~ dan sekarangg dea nim jadi ADIK ANGKATT akuu ~ bestt kan ! dea nim baik gilerr ! comell ! montell ! sebab tuh orang panggil dea si BULATT ! hee ~
okayy , dah ! cukupp puji dea . aku da tahu dea memamg BAIK n tak SOMBONG !

okayy , sebelum tuh . jums tengopp pic dea duluu :D        
                     SAY CLICK ! ^^




                           tadaaaa ~ ^^ 
                    
                                  # haa ~ dea dukungg tuh anak dea kott !
                                          ahaha ~ justt kidd ! :D




satu lagiii ~ ^^ 
                                     # aww chakk ! WANI BULATT ! :)


okayy , da tengopp pic dea ? da tengopp ? terima kasih sebab tengop pic dea nim ^^ 


Assalamualaikum ^^

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's