Ainza: Hello Kitty

Hello Kitty

Wednesday, November 23, 2011

Hi readerr .
gudmorningg . Well tiap-tiap hari aku update kan ?
why not ? Cuti sekolaa kan tambah pula belambakk idea datangg nim .
so , aku just menaip jer ape yang ade kat kepala otak aku nim .

Back to story :) Hello Kitty ? whatt ? ape pula kena mengena hello kitty dengan aku ?
Okay  - okayy , sabau na . Na story lhaa nim . 
Okay , aku sebenarnya minat gyler vavi a Hello Kitty nim .
Dari kecik sampai sekarangg . 
Ade lhaa sesetengah makluk Allah dea cakap 
' Ape lhaa kau ainza nim , hello kitty pom minatt , macam budak-budak'
Arh , peduli ape aku . Kau ingatt kalau umur da meningkat ta ley lhaa minat Kartoon-karton nih ?
Sorry to say sayangg , Hello kitty ta pernah terpadan dalam hidup akuu .

Tahun depan , mybe aku pindah rumah . So aku da ask my mum 
na beli semua barangg hello kitty . Like pillow , bed , langsir , bear , lappy ,
handphone and all about Hello Kitty .
My mum cakap okayy , tapi kena tengop result PMR . 
Lol , hope aku dapat keputusan yang terbaikk .
Okay , aku malas na menaip panjangg - panjangg nim .
jum tengop gambar hello kitty , siapa dop brahi hello kitty . Terima kasih .
pada siapa yang brahi hello kitty . I love you . muachhh :D
.
.
.






Haa ~ banyak lagy . malas na upload lhaa .


Bubyee kaka-kaka , abg-abgg , adik-adik :D






You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's