Ainza: I'm Happy part 2

I'm Happy part 2

Tuesday, November 22, 2011


Tadii kan aku belum citer sampai end . 
So , bagi sesiapa yangg belum reading my entry , click ini :)

okayy jum sambungg story aku nih yang part 2 .
lepas tuh kan , kan dea ajak aku couple .
sebenarnya aku ta terima pom coz aku belum kenal lagi isi hati dea , peragai dea .
Tiba - tiba hati aku tergerak na pergi profile dea yang hensem gyler vavi tuh .
Aku pom terlihat satu gambar yang membuat aku rasa tidak sedap dengan dea .
Nak tahu gambar ape ? nak tahu ? Gambar dea dengan pompuan yangg perhhh
kuat gylerr sosial dea tuh . Aku terasa sedih bila dapat tahu peragai dea .
Aku ingatt aku da dapat cinta yang ku kejar selama ini , tapii .. belum dapat lagi .
hati aku terasa kecewe amatt . Now , i'm alone back :(



Aku mengambil keputusan untuk menjauhi dea . Tak nak balas text dea .
ta nak chatting dengan dea . Kalu boleh aku na remove dea dalam hidup aku . :(
so aku sekarangg paham ape maksud cinta yang sebenarnya nya ..

The end ~


Cari lhaa cinta yangg betol - betol mencintai kita . Jangan lhaa mencari cinta yangg membuat kita berdosa . Cari lhaa cinta yangg diredhai oleh Allah (:


                                            p/s : cerita ini adalah rekaan semata-mata :) 
                                          tak ada kena mengena dengan sesiapa pihakk


You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's