Ainza: I'm Happy part 1

I'm Happy part 1

Tuesday, November 22, 2011

Hi Reader ..
How are you,ha ?
Dear, ingatt ta beberape hari yangg lalu aku ade post 
tentangg ' I hope You . . ' .
well , dea datangg balikk dalam mimpi aku dan sekarangg nih
aku da tahu siapa dea yangg sebenarnyaa . Hello reader and facebooker,
i'm happy gilerr vavi ur .
Pastu , lepass aku dapat tahu siapa yangg muncul dalam mimpi aku tuh,
aku terus buka fesbukk .
Aku ta makan and ta minum ( tipuuu lol ) . 

Okayy , lepas aku buka fesbukk tuh , macam biasa lhaa .
tengopp noti dulu , like status orangg dulu . Tengop ape yangg terbaru dalam fesbukk duluu .
Tibe - tibe tanpe hujan dan ributt , ade seorangg mamat yangg hensem gylerr vavi vavi ur 
anta IM kat aku . Lepas chatingg - chatingg tuh ,
pastuu dea mintakk nombor phone aku . 
Aku pom teragak - agak na bagi ke ta na . 
Kalau ta bagi rugii pulak , kan terlepass pulak dea yangg hensem gyler vavi.
Tapi kalau bagii, takut dea nim sebenarnya fakerr . 
Ololo , whatt can i do , ha? last-last aku bagi jugakk .
Jangan terlepas peluangg sudaa ~ :D


Tengopp , muka aku happy gyler dapat kawan dengan orangg 
hensemm gylerr vavi :D 

Beberape minitt kemudian aku pon offkan fesbukk aku .
Aku terus pergi ke dapur ambil coklatt cadbury yang besar kedebak tuk
dan mengambil minuman jus orange yang aku buat .
Tak tahu lhaa sedap kea ta sedap keaa , janji ader air untuk diminumm .
Okayy , aku pun terus pergi ke bilik aku yangg comel lote .
Oh bilik pink . 

Lol , ta napak lhaa bilik aku yangg pink tuh .
Nih punya pasal Annes yang ta berape pandai na ambil pic aku .
( werkk , tipuu :P )

Lepas aku masuk bilik aku tuh , tiba - tiba one message berbunyi  ..
- Dalam hati , siapa erk yangg anta text kat aku . 
na kata bulatt , bulatt busy editt blogg .
na kata ehemmm dea ader keje - Aku pom taye .. saipa erk ?
Dea pom jawab , alaa mamatt yangg dalam fesbukk yang minta nombor phone awak tuh .
Aku pom dengan gembira nyerr reply text dea sampai kea malam .

Well , aku rasa aku da jatuh cinta dekatt dea tuh .
hee ~ watlekk ur , normal ur tuh manusia mempunyai perasaan terhadap seseorangg .
Lepas tuh kan , kan dea cakap dea na tidoe . Okayy , stop message . Baii

Pagi tuh kan , kan , aku buka lhaa fesbukk diaa . Perhh ~
hensem gyler vavi bai . Pic dea tuh hensem gylerr :D 
Lepas tuh kan , kan dea anta IM kat aku . Tak ku dugaa , dea ajak kapel dengan akuu .
Oh indah nya dunia ini bagai aku yangg punyaa .
.
.

                               na tahu ape yangg aku cakap ? na tahu ? na tahu ?
                                    Tunguu ekpisodd yangg akan datangg .
  


You Might Also Like

3 comments

  1. Ohh patotlah tak send sekepingg pon mcet kat saye . Btw ,kalau tengah edit blog pon . Saye boleh jee rep mcet . Sokeyhh , this is good for you .

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's