Ainza: Who ? --'

Who ? --'

Saturday, November 05, 2011


Dear readers ^^

Selamat pagii . waaa ~ bangun awal nampak aku nim .. terpakse kne bangun tidoe doe . ingatkan hari jumaat baru na wat taik mata . bhaha , tapi ta leyy . Serabutt abgg aku duk kat bilik aku . Asal aku awal sangadd update nim ? Haa~ sebab ary nim ary jumaat . Bhaha , eh bukan tuh lhaa . kan da nak raya , takut ta sempat na update jerr . Takut aku nim ta ley tengop dunia lagi ke ? mane tahu kan =[ Eh , astagfirullahalhazimmm iblisss ! 
( sorry belogg saya sakaii , ade sarangg labah - labah ) aku tukar templete and sekarangg nim malass na edittt 

Now , balik pada topic semulaa , da tengop topic ape tuh ?? Haa ~ WHO ? Aku nak story sikit pasal dea nim . Dea nim comelll , comel dari aku lagii . =[ Kalau puteh tuh , puteh aku sikitt kott . perasan ? fine ! =[ tapi yangg aku jeles sikit dengan dea Hidung dea mancungg sikitt dari akuu . hehe .
eh , sape dea tuh yang aku cakap dari tadi ? haa ~ dea nim lhaa kakak waa ~Kak Yanie . 
Dear yaniee , asal ta balik raya tahun nim .. sunyi tahu tak kalau awak tadee . Dah lhaa Abgg Mie kahwin awak tade jugak . 0lolo , so sad  . 
Erm , aku rinduu mun time kite gi jalan - jalann . Macam orangg gilerr . Kalau na sesuatu tak kira harga ,pakatt belii jerr . Bhahaha . okayy , stopp ! aku malass da nak cakapp pasal deaa . buad aku sedihh jerr . Noww , jums tengop pic deaa 
.
.
.
.

# pleasee , cakap dea nim COMEL ! kalau tak wa sepakk luu . teheee .


# ain miss youu ! =[


                                            # selamat hari raya korbann :)


# haa ~ nim pic waa ~ kalau nak cakap yangg nim comel pom tape .. perasan ? Finee ='[


Haa ~ tuh picture kita orangg . kan da cakap dea comel sikitt dari akuu :[
okayy ,
Now , aku na ucap SELAMAT HARI RAYA KORBAN & SELAMAT PENGANTIN BARU TO MY BROTHERR :D 


Assalamualaikum w.b.t ^^




You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's