Ainza: 1 2 3 Story

1 2 3 Story

Thursday, December 15, 2011


Eheem , lama ta update kan ? Well , sibukk --'
Straight to point . 1 2 3 story tuh ade 3 story yang aku pendam lam kepala otak aku nim .
So , tunggu bace jer lhaa kan ? :P
Eheemm , jumsss .

story - 1

Tumblr_lti8aekkik1qh8syro1_500_large

Gyler hati rasa berdebar gylerr . Tinggal 8 hari lagy result PMR keluar .
Phttt ,dapat berape tah . Yang aku berdebar sikitt , SEJ . Payah gylerr .
Dah lhaa ta minat dari dulu lagy , keluar pulak soalan yang susah susah teramat *bagi aku*
Menyesal dulu ta belajar sunguh - sunguh . Ta tumpu perhatian langsungg . Asyik lalai jer buad keje sekolaa .
Pemalass betol . Well , nak buad macam mana , nasi suda jadi bubur . Ta  ley buad ape da .
Err , rasa ta na ambil jer result PMR aku . Earr , ade sape - sape yang na ambil result aku ? Angkat kepalaa :P . Kalau result aku ta memuaskan , sure kena sindir dengan family aku . Werkk , aku tahu lhaa aku dop cerdik mane sekarang nim . Dulu cerdik lhaa jugak Hikhokk . Ape - ape pom , tunggu jer lhaa result PMR aku nanti . Tengop keputusan dea selama 3 tahun aku belajarr :)
Na mintak tolong sikit nim . Doa - doa kan lhaa untuk aku keyh supaya lulus PMR , peaceee ^^


Story - 2

Buka facebook , twitter , blog semua nyer cakap pasal TengkuSophia .
Dah - dah lhaa , ta ader makne nyerr maki hamun sana sini , pokk pett sana pokk pett sini .
Bagi amaran dekat dea , so , tade respon kan ? Dea buad dunnoo je kaa ? Bukan dea peduli pom . Daripada kutuk dea bagai , lebih baik tolong mak kat dapur , dapat pahala :D


Haa ~ last aku update kat twitter pasal sophia songsangg tuh :P
Well , lama ta buka twitter tutt tutt dapat tweet dari Kak MiMi yang comel lotee tuh :) .
Haha , buka twitter , perhh , comel gylerr acc aku tuh . kohkohh . Serabutt jer aku tengopp . Haha , well , nasib baik jugak lhaa ade yang follow aku tuh . Walaupun sikitt , tapi tapee , janji ader jugak yang na follow aku tuh kan . Macam kau , aderr ? Thank you yeaaa 

Story - 3

Ehemm , nak bagi tahu nimm . Bila besar kan , kann . Alahh , mals cakap lhaa >malu<
Okay okayy , setiap orang mesti ader impian kan . Macam Niny nak jumpa dengan sapa tuh . Ouh , ta ingatt . sorry yea adekk niny mucuk - mucukk :P Krohkroh . Haa ~ betul lhaa kan setiap orang ade impian . Macam akuu . Aku kan aku kan ~ hehew :> Nak bagi tahu nim aku ta sabar na cepat - cepat abis sekolaa , lepas tu lepas tu , na sambungg belajar , lepass tu lepass tu , na cari kejee . Na beli ape - ape yang patut . Tolong family dannn aku na na ehemmm bla blaa blaaa . copp ! bukan nak kahwin okayy and bukan jugak nak cari pasagan . Just na menjelajah dekat - dekatt . Nak tahu ? Tungguumur aku 25 tahun :D
Dah ! stopp lhaaa , na makan dulu ~
Eh waitt , jangah click X lagyy . Ader satu benda na bagi tahu nimmm .

Tumblr_lu8pqxuyyd1qcihlyo1_500_large

Hey you , listen my music . Okayyy , let's gooo .
Oh Cabi Cabi deo Hottest Hottest

Oh Cabi Cabi in crazy crazy

Oh Cabi Cabi oh Cabi Cabi

sungan urin modu da crazy summer time









You Might Also Like

1 comments

Nuffnang Ad's