Ainza: 1 akal 9.9 K idea

1 akal 9.9 K idea

Friday, December 30, 2011

Tumblr_lwue1dvcgd1qbc0uoo1_500_large

Hai teman - teman yang bereda di dunia ini :P
Apa khabarr ? Pagi ni tajuk aku pelik sikit kan .
1 akal 9.9 K ideaa . Sebenarnya aku tak tahu nak buad tajuk apa ,
sebab aku banyak gyler nak cerita ni . Itu pasal aku buad tajuk macam tuh hehe .
Tengok tak wajah blog aku lain sikit kan ? Dari segi header , font , blaa blaaa .
Suka takk ? --'  Lol , hmm back to story yang aku nak story kat belog aku ni ..
About twitter aku , kenapa dengan twitter aku ?
Haa , semalam aku ada twett dengan sorangg kakak ni .
Lepas tweet tuh , tibe - tibe ada sorang budak twitter dari facebook tweet dekat aku .
Dea cakap ' Awakk , awak ni kan baru jer buad twitter , tapi kenapa awak berlagak sangad ? Tengop follow pom sikit jerr . Napak sangad baru pandai main twitter ' Omg , ada budak cakap macam tuh kat aku . Terkejuz akuu . Then aku tak balas pom tweet dea . Dalam hati aku gelak sorang - sorangg .
Aku cakap ' Budak - budak macam tuh lhaaa . Tada otokk . Haha , padahal aku ber-twitter ni sejak form 2 lagy . Kenapa followers aku sikit ? Hehe , memang lhaa sikit sebab aku tak macam kau , heboh sana sini yang kau tuh ada twitter . Ouh sorry , i'm not publisti :P '
Macam - macam budak zaman sekarangg . Kalau follower tuh beribu - ribu bajett lhaa tuh .
Followers tuh bukan boleh bawak mati pom kan ? Chill lhaa dear :P .Peduli apa aku kalau followers aku sikitt and aku nak tanya kau .. Ade tak artis tweet kat kau ? Tade kann :P Ouh , napak sangad (tittttt) .
Close book about twitter . Bawak gelak aku jer .
Hari ini paling benci ? Kenapa ? Haa ~ sebab my sister Yanie dah nak balik kolej dea dah . Omg , aku keseorangan lagi . Tidakkk ! I hatee so much . Haa ~ sebab apa aku benci , okay sebab kalau aku jalan - jalan mesti aku dengan mak aku jer . Ololo , bosann . Mak aku dah agak tua sedikitt . Aku muda lagi tak best lhaa jalan - jalann . Grr , whyyy ? 3 tahun aku kena alami semua nim --' Keyh - keyh i understand :) Nanti mesti aku rindu dea cakap ' Ain ,免田それが吸うことのようなものはPMR'
2 hari lepas kakak aku sorang lagi yang cun melecun yang puteh leputt tuh beli ke aku sarung handphonee .
Memang gylerr , dah lhaa susah nak cri sarung tuh .. Abis semua edai tadee .
Nah , kakak aku jumpa sarung handphone aku tuh dekat kelantan . Omg , cantik gylerr . Pinkk lol .
Hehehe . Tapi sedih lhaa aku jarang guna handphone aku tuh . Ye lhaa tade texting , callingg , blaa blaaa .
Seriouse D':  Okayy semalam aku tengop cerita Ombak Rindu . Phtt , ketinggalan zaman aku kan . Baru nak tengopp . Ciss , cerita tuh tak sedih pom . Orang lain cakap siap nangis - nangis lagi . Aku sedikit pom air mata tak keluar . Dhttt , jangan cakap aku tade felling keyh . Kalau aku tade felling mesti air mata aku tak keluar time tengop cerita Tentang Dhia  . Memang best lhaa cerita tuhh . Sedihh Dhiaa kan . Hehe .
Lepas tuh aku buka lhaa fesbukk then ada orang cakap pasal tentang dhiaa .
Dea cakap ' Aku tengop cerita tentang dhia macam taik ' Ololo , sayanggg . kenapa tengop ?
Dea susah payah nak belakonn , nak cari ideaa blaa blaaa . sedap pulak kau kata macam taikkk . Sekurang kurang nya dea pandai belakon tak macam kauu .Terasa ? Memang aku nak buad kau tersa pom :P
Sekarang ni aku tengah tunggu anak buah aku Mat Azam  Oh My God , aku tak sanggup jaga deaa .
Degill , time aku nak online fesbuk guna letop . Ada lhaa dea datang nak main jugakk . Ololo , dea baru 10 bulan kott . Pantang kalau nampak jer lappy  mesti dea merangkap nak gy kat lappy tuh . So , kalau dea ergy kat lappy tuh , aku tak leyh lhaa onlinee . So , terpaksa online guna handphonee --'
Online guna handphone pom best jugakk . Hehe ,kalau tak caya tengop lhaa status aku semua nya dari handphonee D': Ok dahh . Haa ~ 1 hari lagy umur ku akan menjadi 16 tahun . Ikutt tahun bukan birthday , kalau bithday umurku jadi 15 tahun2 bulann . Hehe , ololo tahu depan ntah aku kelas ape tak tahu . ku redhaa jerr .
Okay dah , malas nak cerita panjang - panjang sebab aku nak tolong kacau kakak aku kemas barang dea . Baik kan adik deaa . Hehe 
Assalamualaikum teman - teman sekalian ..

Impian aku aku jadi kenyataan pabila umurku 25 tahun . Aku aku mengejar apa yang aku impikan selama ini . Dengan izin Allah , aku akan dapatt semua tuh . Aminn :)





You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's