Ainza: Berat Badan Anda ?
Laman Sosial

Berat Badan Anda ?

Saturday, December 24, 2011

Tumblr_lwmspnczrn1qlemhio1_500_large

Assalamualaikum Reader - reader ku sekalian .
Teheee , aku rajin nak hupdate sebab esok last aku dapat
online Twitter , Facebook , Blogger .
So , hari ini aku na manfaatkan masa yang ada ni okayy . 
What , result pmr aku ?
Tehee , no comment btw lulus semua :)
Syukurr tapi kurang memuaskan . So , jangan tanya aku dapat
berapa keyh . Zipp your mouth --'
Back to topic . Berat badan anda ? Eh , berapa berad badan ha ?
Nak tahu gak :) Bagi badan yang kurus slim tuh 
mesti cantik kan . Macam aku -- perasan  .
Haa , bagi badan yang berisi tuh , mesti nak jadi kurus kan .
Macam model :D so , kurangkan lhaa kolesterol anda tuh .
Bagi yang nak kurang kan kolesterol anda tuh . Meh aku ada tips :

.
Anda juga boleh memilih diet yang secara keseluruhannya rendah lemak. Sekiranya anda memilih diet sebegini, kemungkinan pengambilan lemak tepu adalah kurang. Jika makan diluar, memang sukar memilih kerana ramai peniaga tidak menggunakan lemak yang lebih sihat seperti minyak zaitun atau kanola. Lebih baik, ialah menyediakan makanan sendiri, dan gunakan minyak yang berlabel monounsaturated atau polyunsaturated.

Aku hanya bagi tips satu jer . Malas nak bagi banyak-banyak .
So , sapa - sapa nak tahu berat badan dia , sila klik kat picture ni :)
Kot - kot , hati korang tergerak nak turunkan berat badan kea .
Mana tahu . Nanti boleh jadi model hihi :D


Kat gambar tuh dia ada sediakan bebarapa tips okay :)

Haa , click gmbar itu okayy :)
TQ ^^

P/s : Taniah kepada pelajar - pelajar yang mendapat 8A in PMR :)






You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's