Ainza: Copycat Meowww ^^

Copycat Meowww ^^

Monday, December 05, 2011



 Readerr and copycatt ! Well , hari nih 2 kali aku update belogg . Tadi update pasal tutorial . Nah , kali nim aku update pasal COPYCAT ! Hai copycat yangg comel - comel yangg cutee muitt !
Weee ! memangg sakai ur . Buke facebookk tengop perhh ! bapakk banyak copycat . Meowww . Na jadi kucingg kea haa ? Haishh meaww meowww . Ape bestt nyer jadi copycat ha ? Ooo , kalau kau tengop status dea orangg tuh ramai orangg like . beratus - ratuss . Kau copy urr . Sebab na suh ramai orangg like kan ? kan ? Hatuihh , simpan lhaa niat kau tuh . Haishh , bikin aku mara sokmoo . Kangg guna bahasa dop molek kang brase hati pulop . Bodoh betul lhaa kau nimm. Untuk copycatt , sila bace yeee . nasibb baik saya ta letak nama awokk . Kalau saya letakk mesti awokk femess gyler kann ? Terima kasih lhaa kat saya awokk wey sebab saya dop tag name awokk kat sini . ^^


4 Copycats Status : Hai awokk , terima kasih daun keladi sebab sudi copy status saya . Ta percaya rase ader 4 orang copy status saya . Saya bangga gylerr lhaa sebab ader orang copy status saya . Ta sampai satu jam awak da copy status saya  Wee , terharu gyler saya bila awak copy status saya . Rasa macam femes  betorr . Err , awak weyy , awak tade idea sendiri kea , ha ?
Kenape tanak perahh sikitt otak awak tuh bia berfungsi sikit . Pandai cari idea sikitt . Nih ta , main copy jerr . Awak layak saya panggil COPY --> PASTE = COPAS .  Okayy awokk , terima kasih lhaa sudi copy status saya . Sayangg mun babun weyy . meoww meoww :/

6 Copycats Style : Hai awokk , eh eh , macam kenal jer style tuh . Awokk copy style saya eaa . Hehew , suka nyerr saya . Awokk tahu dopp , letih saya reka . Awokk mai copy copy jer kan . Alahai . Otak awak malas berfikir kea ha ? Kesian kat awokk . Ermm pandai awok orr . mula - mula ergy kat profile saya . Pastu tengop link saya , gambar saya , cara saya taip , info saya . Pastu lepas awak dapat infomation tuh , awakk pom gabungg kan ? kan ? Pandai lhaa awok nim . Boleh dop saya nop belajor dengan awokk ? Bolehh kan ? kan ? Hatuihh , terima kasih ye bab copy style saya . Sayangg mun lembu weyy . meoww meoww 

I HATE COPYCAT MEOWW MEOWW

Okayy lhaa , kita chawww dulu yeee . Sayangg babun & lembuu . ! sayangg banggat ! meowww kalii . Lalala . Assalamualaikumm !  


You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's