Ainza: Nothing Special

Nothing Special

Wednesday, December 28, 2011

Tumblr_lwue1dvcgd1qbc0uoo1_500_large



Hai kawan - kawan .. Selamat pagi semuaa :)
Awal aku bangun kan ? Hehe . Budak bagus macam ni lhaa kan :P
Kenapa , luga baca ? Hehe , sorry ><
Lagi 3 hari nak masuk 2012 .
Oh yipii , tahun depan aku form 4 :) kau ?
Wee , tak caya rasa aku dah nak masuk form 4 .
3 + 3 hari lagy nak sekolaa kan ?
Betul tak eaa . Hari selasa 03/01.2012 sekolaa kan ?
Oh My God , malasss lol . Hari - hari tengop muka cikgu .
Hari - hari dengar cikgu beleberr . Oh , tapee 2 tahun lagy pom .
Lepas tuh bubyee lhaa cikgu - cikgu hihi
Now , aku belum beli lagy buku - buku .
Woo ~ malasss maa hehe .
Alahaii , buang lhaa sikap malas tuh Ainza oi .
Sikap malas lhaa yang buad kau (tittt) .
Dah , hari jumaat nim , oh my sister balik kolej dah .
Wee ~ Yanie , mun tukor dengan aku ur .
Mun gy sekolah , aku gy keje nehh .
Dapattt duitt boleh beli macam - macamm kihkih ..
Pasal pe aku bangun awal sangad ni . haa ~ sebab tadi anak sedara
aku balikk pahangg lol --'
benciikkk , tapee nanti petang anak sedara aku 'mek bunga
balik sini lop . Sekarang dea tengah otw ballik dari kelantann . hihi .
Chopp ! nak bagi tahu ni .
2 hari lepas time birthday kakak aku .
Aku pergi pantai dungun .. Ya Allah , teruk nyaa .
Tada pantai langsungg . Hanya tinggal air jerr . 
Dah lhaa jalan tuh runtuh , tinggal separuh jerr jalan .
Niat masa tuh memang nak tengok air pom .
Tak best tengop dalam gambar , so pergi tengop empat mata teruss . Haha .
Kuat gyler angin --' nak melayangg aku :P
Ok dah ! Entry ni pendek jerr . 
Disebabkan aku malass nak taip panjang - panjangg .
Bukan orang baca pom kan --'
Assalamualaikum w.b.t (:

Yeay , chrup - chrup dah nak meningkatt . So , korang tolong lhaa klik kat sini okayy 



You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's