Ainza: Twitter and Fanpages

Twitter and Fanpages

Tuesday, December 20, 2011

Tumblr_lw7948mqoi1qbj49mo1_500_large

Ehemmm , sakit tekak lak time time macam ni .. Hee , lama aku ta hupdate kan ?
Dah nak dekat 1 tahun aku ta hupdate blog hok comel lote eyy *perasan  .
Iyapp , blog aku hodoh er , memang hodoh macam '  ' .. Opss , terlebih lebih dah nim .
Blog aku comel lhaa jugak macam HELLO KITTY ! Nak cerita ni , first time aku berbelogg - belogg nim .
Memang bosan , tade orang yang follow aku pom  . Memang lhaa tade yang nak follow aku .
Dengan blog yang tah pe pe . Macam blog orang asli . HAHA ! Just joke . 
Well , yang kat atas tuh just pendahuluan jer , saje nak panjangkan ayatt . :D Btw , entry untuk kali ini pendekk bangatt . Hehe , pada yang baca tuh terima kasih lhaa walaupun ayat ta sedap mana  :)
Now , balik pada tittle yang sebenar - benar nyaa hehew :) TWITTER AND FANPAGES . Aku saje er wat tittle gitu bak ta tahu nok hupadate . Bace lhaa yee :D

Twitter 

Sapa ada twitter ? Angkat mulutt ! cepattt haha .
Sapa yang ade twitter ?  mesti ada punya lhaa . Okayy , na tahu tak sejak bila aku pandai main dengan twitter twitter nim ? Oh yeah , mesti lhaaa sejak lahir :P betoll , tak tipuu pom . Tak caya tanya lhaa family saya .
Hee ~ sekarang nim dah nak masuk 1 tahun aku bertwitter twitter nim .
But still now tade pom yang follow aku . Ye lhaa , mana tak nyaa , tada sorang pom yang tahu aku ada twitter .Aku ber-twitter nim just nak menghilangkan boring je . Bosan main Facebook so , main Twitter pulaa kan .
Oh , mula - mula main twitter nim memang agak pening sikitt . Ye lhaa , first time ber - twitter twitter nim . Budak baruu tak tahu pe-pe . First aku follow mase tuh ialah Aaron Aziz . Ceh waa ~ nak follow artis konon . Eh , tapi ade hari tuh dea pernah tweet kat aku . Perhh , wa tak sangka beb ! Artis tweet aku. Tak percaya kea ? Oh terpulang pada anda . Aku just na bagi tahu jer krohkroh . Tapi aku tak terharu sangad lhaa sebab aku pom penah inbox dengan artis . Tak percaya lagi ? Okayy , tanya sis Zheng Yu Ting . Aku tak tipu pom . Sumpah ! Believe me dear  . ( Sorry , bukan nak nunjuk , tapi kenyataan :) )Wa nak cakap nim beb , dea tuh dance and singer tau . Aku tak main lhaa dengan budak hot- hot nim . Aku main dengan yang orang yang terkenal selalu . Ganas ta aku ? :D phtttt , Ade lhaa hari tuh , aku buka facebook , tutt tutt ade nampak orang guna picture dea . Tapi aku tak heran lhaa , dea kan popular mesti lhaa ramai orang guna picture dea . Tapii yang sorang budak nim ,ngaku itu picture dea . Perhh , aku marah ur kat budak tuh sebab ngaku yang itu picture dea , last - last dea block aku . Nampak sangad hipokrik . Okayy , stop pasal facebook . 3 hari lepas , masa aku buka twitter , waa ta sangka beb , ade budak jepun follow aku siap tweet aku lagy . Tak percaya lagy , meh bukak TWITTER aku .
Dea tak sombong tau . Dea peminat K-POP (SNSD) sama dengan aku lhaaa bebbb ! Sehati sejiwa .
Nak bagi tahu nim , aku  selalu berkawan dengan orang dari negara luar . hehew ~ cemburu ka ? Elesss :P
Well , walaupun aku  ni orang ISLAM ,  diaorang tak kesah pom . Dia orang tetap kawan dengan aku jugak . Tapi ade sesetengah orang dari negara luar kan , kalau orang tuh islam , corfirm dea tak layan .
tapii aku ? Dea still kawan jugak kan ? Special sikitt aku nim #perasan !
Hee , stopp , banyak dah aku story tuh . Nanti ade pulak yang lugas bace story aku nim .
Okayy , bagi sesiapa yang belom follow aku kat twitter aku nim . Meh lhaa follow aku and jangan lupa tweet aku sekali tau :)



Fan Pages

Hii , kita bertemu lagy :D
Ehemm , sapa yang ade pages tuh meh aku bagi  .. Nakk ? Mehh baca story aku dulu :)
Aku baru buad fan pages dalam 2 weeks kott :) Ta sangka dalam masa tuh aku dapat kumpul 100 lebih ! Waa ~ terima kasih bagi yang meng-like page aku tu ye . Kenapa aku buad fan pages nim ? Ehekss , soalan yang bernas . Nah , aku saja saja ja buad fan pages . Suka sukii . Copp ! , aku tak bajet hot eaa -- Haa ~ nak tahu tak ,ade lhaa sesetengah orang cakap ' Kenapa buad fan pages ? Bajet hot lewwtu ! Kalau setakat 100 orang like baik delete jer lhaa fan pages tuh ! Benci tengop ! ' Olohh , meh aku bagi jawapan yang bernas sikit neh . Meh dengor . Gini lhaa kawe nok oyakk . . . 

 Ade ambe kesoh ?
 Ambe dop suruh pom deme like hok pages ambe
 Memang lhaa mula - mula sikit jer orang like , lame - lama ramai lhaa yang like . Ko ingat ape ? buad         pages terus orang like sampai 50000 ? Bodoh siott ! Itu pom tak ley pikir kea ha ?
 mu deki ke haa ? Meh , ambe tolong buad etek kat deme eh . Nok dok , tapi upoh kelatt posen deh !
 Mun benci tengop ke ? Tutup ur mata beb ! kalau boleh meh aku cokeh mata mun . Bia tak ley tengop terus , mun nok ?
 Bia lhaa , aku tahu perasaan mun . SEMEMENG - MEMANG NYA MUN DENGKI . Itu jer aku nok oyak ke mun babun ..

Haa ~ tu ha jawapan aku . Banyak lagi tuh tapi takut pulok mun muntoh daroh bila bace ekgi .
Aku sian kat mun err :P Hermm , syukur lhaa ade jugak yang suka page aku . Terima kasih yee :) 
Okayy , bagi yang dok tahu aku pages aku . Meh aku vi ke mun neh sebab aku lengoh orh taip . hehew , 


Dah bace story aku . Terimo kasih banyok deh bace story aku hok berape dok sedap mana .
Letih dop bace ? Dop letih op ? 5 minit jerr bukan lama pom .
Eh , jangan lupa tau klick link yang aku bagi tadi tuh . Sapa yang tak click aku kekoh mun bak gigi aku per gigi harimau . hehew :P dop nipu pom , just lebongg er . Ikutt mun ur nok caye ke dop pom .
Keyh ur , bubye lakee hok mane bace entry aku tuh neh .. 

22 ary bulan nim result PMR keluar . Doa kea saya ey bia result aku molek . Mintok ngad tolong doa kea saya , Harap ngad ey , saya buad sungguh - sungguh doh . Cume saya bertaqwakal jer lhaa . Allah mesti bagi keputusan yang terbaik dos kat kita kan 


You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's