Ainza: Untittle

Untittle

Sunday, December 25, 2011


Assalamualaikum dan salam sejahtera  ..
Hari ini 25/12/2011 ..
Hari Perayaan Orang Christian :)
Woo ~ banyak cerita maa .
Haha dan esok esok adalah birthday kakak aku Aznita .
Ehemm , esok die balik sini kot . So , boleh lhaa aku main dengan anak dea Azam ..
Hee ~ pagi nim aku nak update 2 perkara bagi aku penting kot .
Tapi bagi korang Elesss , mende ni pun nak bagi tahu .
Watlekk ur, heee :P
Hari ni aku update bertajuk Untittle ..
Kenapa untittle ? Tehee , aku tak tahu na wat tajuk apee .
Buntuu idea tajukk --
Okay - okay , now straight to point :


Siapa yang tengop cerita ni ? Aish , mesti semua orang tengop kan ..
Rugi lhaa kalau tak tengop cerita Biar Mimpi Sampai Kebintang kan :)
Perh , best cerita dea :)
Untung lhaa budak tuh dapat berlakon dengan Randy .
Untung lhaa budak tuh cuit pipi Randy
Untung lhaa budak tuh dapat peluk Randy .
Untung untungg semuanyaa untungg --'
Wee , Randy hensem bagai :D
Tergugat iman aku . Haha 
Nak - nak kalau dea senyum , perhh COMEL :D 
Alahaiii ~ separuh jiwa aku telah melayang - layang entah ke mana .
Dea pergi ke mana ? Pergi dekat Randy kot :D
Woo ~ kuat koya aku ni . Watlekk ur , diri aku kan --
Phttt , jangan luga dos ur baca , beng kutuk .Aku gigit mun kan .
Aku tahu mun jeles nan aku op ? HAHA perasan !
Alahai Randy , kalau kau orang Malaysia .
Ish3 ta tahu aku na kabo ganee .
Seriously , baru aku perasan cerita Cinta Fitri tuh dea pom
berlakon jugak :D
Corfirm aku tengopp haha ..
Hee , dah lhaa dia tuh puteh , hensemm bla blaa .
Poyo aku --' Dah , ekgi koho ramai orang kutuk aku .
Stop story yang ni .. Randy  



5 hari lagi nak masuk tahun baru kan .
Aku terlebih update awal , kenapa update awal sangad? Sebab
sebab ouh , forget it --' Semalam aku cakap aku last update kan, tapi hari ni aku update gak sebab
internet ade lagi :D
Witt ,Sekolah pom dah nak mulaa .
Oh , yeah tahun depan tak sangka aku dah masuk Form 4 but still
peragai kanak - kanak .
Sempena tahun baru ni aku nak ubah peragai aku
dari malas ke rajin :) Rajin ? haha , lol 2 tahun lagi aku calon SPM dah .
Wee ~ tak nak result macam PMR punyaa .
So , tahun baru , azam baru semua nyaa baru .
Hehe , Tahun depan mungkin aku sekolah situ lagy kot .
Aku ta nak masuk sekolah teknik --'
Ta bestt . So , tahun depan aku no lappy , no handphone , no take picture ,
no upload picture , no update status , no update blog , no update twitter ,
no play , semuanya no no no ! Ouh , tapi aku suka :) Yipii ^^
Okay dah . Selamat Tahun Baru 2012 kepada seluruh dunia :)
Have a nice day :)


3 tahun lagy aku akan melangkah ke impian ku InsyaAllah :D

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's