Ainza: Contest Blog Paling Kemas

Contest Blog Paling Kemas

Saturday, January 21, 2012


Assalamualaikum budak comot - comot yang tengah khusyuk baca entry aku ni .
Eh , tadi aku dah update kan ? Kenapa aku nak update lagi ni .
Haa ~ tadi aku baru je nak lelap mata .
Lepas tu aku buka la internet melalui handphone aku .
Aku buka lhaa blogspot . 
Tiba - tiba mata aku terlintas tengop seorang followers aku ni join 
contest ini . Aku baca la contest ini , yaww menyeronokan jer .
Aku pun dah lama tak join contest .
Ini  contest pertama yang aku join untuk bulan 2012 .
So , aku cepat - cepat buka lappy
semata - mata nak join contest ini .
Kepada tuan punya contest ini , harap - harap saya menang ok ^^
Skill nak ambik hati 

Opss , kalau ada contest mesti lhaa ada syarat - syaratnya kan ..
So , ini syarat-syarat dia :

Follow Blog Aimi (Wajib) 

Like Fanpage Aimi

Letak Banner Sahaja (Tidak Perlu Buat Entry)  

Sertakan Link Contest Di Ruang Komen*Cbox Tidak Terima*

   Tarikh Tutup 20.3.12 

Okayy saya dah ikut syarat-syarat dia .
Syarat -syarat dia memang senang . Tak payah na tag :)
Haa ~ dah lega hati saya bila dah join contest ni . Woww ~ hadiah pun menarik .
Nak tengok ? Tekan sini Hadiah Contest 
Hope sangat menang contest ni ^^
Assalamualaikum 





You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's