Ainza: Contest HANDBAG SACHS

Contest HANDBAG SACHS

Wednesday, January 25, 2012


Sekiranya anda ingin menyertai contest ini , sila lha click banner di atas :)


Asslamualaikum . Pada pagi ini saya ingin meyertai contest
dari Kak Mia yang menarik .
Walaupun saya join dah na hampir tempoh .
Tetapi saya ingin join juga .
Saya harap saya menang dan dapat memiliki hadiah yang istimewa itu :)
Disini , sebab - sebab saya ingin memenangi contest kerana :



Saya ingin sekali memiliki hadiah handbag kerana saya ingin menghadiah kepada 
kakak pertama saya iaitu Norrazzura yang banyak berjasa kepada saya .
Dia lhaa mendorong saya ketika saya mangalami masalah .
Dan inilhaa cara untuk membalas jasa beliau :) Selain itu , contest ini tidak banyak 
sangat syarat-syaratnya . Dan ia tidak terlalu payah untuk saya join contest ini .
Saya sangat berharap , rezeki berpihak kepada saya . Tolong doakan saya menang :)

saya menyertai contest namiacinta.com kerjasama bersama dolceflavidus .


You Might Also Like

3 comments

  1. terima kasih kerana sertai contest nieh
    nantikan pengumuman pemenang nya yer ...

    good luck

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's