Ainza: In January

In January

Friday, January 06, 2012

Tumblr_lx526q04zp1r7kbdso1_500_large

Hello Elyybuddy ..
Lama aku tak update kan ? 1 week lol ..
Sekolaa , tade masa nak update blogg , kalau facebook boleh lhaa update 
sebab guna handphone .. Kalau blog , ta leyh lol sebab mak aku just bagi main lappy hari 
jumaat dengan sebtu jerr . Lolol , sedih sungguh gini .
Dah lhaa rumah tade orangg , bosann gila tahap babun dos ni ..
Dan hari ini kan hari jumaat , so aku mempunyai kesempatan untuk update 
blogg ni . Haa ~ awalkan aku update haha . Tajuk untuk entry post
kali ni ialah ' IN JANUARY ' . 
Hermm , kenapa aku buat tajuk macam tuh , haa sebab orang
lain dah cerita dah masa hari pertama sekolah , blaablaa .
Aku ? Belum lagi kan  , so kalau aku nak buad tajuk hari pertama sekolah mana 
bestt sebab hari ni kan hari jumaat dah . Sepatutnya updata lhaa time 
mula - mulaa sekolaa , baru syokkk :D .
Never mind , janji aku dapat update jugak . Hehe , bukan senang nak update
blog kalau tada idea . 


In january , semua budak sekolah kan ? 
Bagi negeri Kedah , Terengganu dan Kelantan kami semua dah start sekolaa pada hari Selasa , bagi negeri - negeri lain mereka
 start pada hari Rabu . Tahun ni , aku duk kelas aliran Perakuanan .
Hoho ~ suka gakk lhaa . Cikgu - cikgu pom belum tunjuk garang dia lagy .
Tahun ni , aku pom belajar Addmath jugak sama dengan budak aliran Sains .
Fuhh , nasib baik aku tak masuk kelas D kea , MV keaa , blaaa blaaa .
Memang tak belajor lhaa aku jawabnyaa --' 
Now , sekarang ni aku duduk dengan Mek Azniey .
Kawan setia aku hingga pisohh . Haha , dop - dop ur , hingga  mati dos lhaa .
Dop leyh sama - sama sokmo , ekgi orang kabo lesbo haha --'
Btw , first aku masuk kelas tuh , lol tadop meja nan kerusi nok duduk .
So , terpaksa lhaa cari kerusi , but meja belum cari lagyy . 
Kesiann macam orang naik bass --'
Pahtu , hari rabu ada lhaa meja , tapi sesetengah orang belum dapat lagi mejaa . 
Lagi lhaa kesian haha -- Tapee , be patient yee :P
Hrr , tak abis - abis , tahun lepas aku pom duk bagunan tingkat 3 , sekarang ni
pun bagunan tingkat 3 . Memang kurus ur turun naik turun naik tangga .
Hok gemukk jadi kurus mulaa hehe :D
Haha , aku tengop kesian Nora , dia nak makan mee supp , tapi aku taknak sebab sebab ada lhaa . Haha lawak tengop muka dia tuh . Kesiannn :P
Tapee hari ahad nih aku janji makan mee sup . Hoho ~ kat kantin tuh jer lhaa
makanan kesukaan aku and nora budok kecik comel lotee :P
First belajar addmath , ermm napak macam susah , tapi senang
jugak lhaa , entahh nanti koho lama belajor koho payohh .
Susah nak faham doee . Nasib baik cikgu yang ajar tuh bestt .
Faham lhaa jugak dari cikgu yang ajar aku masa form 3 . --'
Okayy , kelmarin - kelmarin dulu , aku buka facebook .
Tutt , ada budak yang baru lepas SPM update statuss . Dea tuh
selalu sindir budak sekolaa . Tobakk gerammm . Nebemss , mentang - mentang
dia abis sekolaa dah sesuka hati ur dia nok sindir budak sekolaa . 
Orang macam nih memang tak maluu . Dia dah abis sekolaa lepastu
duk sibuk - sibuk buad status buadak sekolaa .
Kenapa ? Nak belajar lagy kea , ha ? Nampak sangad tak matang . 
Kalau orang tuh pemikiran matang , dia dok cara dos hal budok -budok
sekolaa kan ? Haishhh , rasa nok tarik rambut dia jerr . Tapii gitu ur ,
ye duk kat orang asli ekpomm . Malas nok gy situu .


Firts aku baru balik sekolaaa , Ya Allah sunyi nya lhaa rumah .
Tade orangg yang ada nyaa my parents . Yang lain tadee .
Oloh , dop brahi lhaa cakap sekor gini . Duk sekor , makan sekor , tengop tv sekor .
Dugaan sungguh lhaa . Tapii tapee nasib baik kakak aku Nita nok pindoh
tempat keje doss . Boleh lhaa aku main dengan anak dia . Nak menghilangkan bosann .
Hermm 19/01/2012 kakak aku sorang lagy Yanie balik sini .
Yeahh dia balik sebab cuti raya cina yang bakal tibaa hihi :D
Hoho ~ tak sunyi lhaa aku kali nih . Boleh lhaa nok berbual - bual .
But aku dop cakap pom dengan dia cuma nak ada orang
je dekat umah aku tuh . Okay dah , nak tunggu kakak aku 
sorang lagi nak mari rumah aku . Hoho ~ boleh lhaa tengop - tengop
anak sedara aku sorang lagi ' Sofia ' . Hais , ramai nya kakak aku nihh .
Hehe , kakak aku semua sekali 3 orang jer :P
Okayy , malas nak taip panjang - panjangg . Nak cari makanan kat dapurr pulak :P
Assalamualaikummm kepada reader - reader ku sekalain .
Kita bertemu hari jumaat minggu depan pulakk yeee . See youu :D


Waitt , bagi yang nak follow aku kat twitter . Just click gambar
nih keyhhh . Bolehh tweet lorhh :D




You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's