Ainza: Miraa Hussin's GA

Miraa Hussin's GA

Monday, January 23, 2012

http://2.bp.blogspot.com/-sx7TqquzZqU/TxKjSzvb-VI/AAAAAAAACPo/iESUzJobDUw/s1600/ga-2nd.png
Assalamualaikum w.b.t .
Pada hari ini iaitu hari Isnin bertarikh 23/01/2012 .
Dengan segala hormatnya , tangan saya bergegas buka lappy ,
 dan terus buka blogger kerana mahu join Miraa Hussin's GA.
Lihatlhaa banner dekat atas itu . Whoaaa ~ sangad comel .
Dimata saya , saya melihat wajahnya seperti orang Arab .
Ya Allah , Terlalu comel . 
Dengan ini , saya berharap tuan comel ini dapat pilih saya sebagai pemenang .
InsyaAllah kalau ada rezeki .

Sekiranya anda ingin join GA ini . Sila lhaa baca details  dulu :) Terima Kasih .

Wajib untuk anda :

 Like photo ini dan ini
Like Fanpage Miraa Hussin
Follow blog Miraa Hussin
 Copy banner tersebut dan paste ke entry anda yg bertajuk "Miraa Hussin's GA"
 Tinggalkan link penyertaan di dalam entry ini *long URL ye
Sunat untuk anda :

 Tag at least dua rakan anda
Tempek banner tersebut di tepi blog lalu linkin ke entry ini

Itu lha detailsnyaa .
Saya telah mengikuti semua syaratnya kecuali Tempek banner tersebut di tepi blog lalu linkin ke entry ini.
Saya minta maaf kerana blog saya buat hal . 
Dan saya ingin tag kepada 2 rakan blogger saya iaitu :


Harap Menang . Wish Me ~





You Might Also Like

4 comments

  1. ahaa , itsokay babe ;) sunat sajeh pon

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum dan selamat malam .
    jum join GIVEAWAY ini : http://rasacintasaya.blogspot.com/2012/02/giveaway-saya-nak-menang.html

    TERIMA KASIH YEA =>

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's