Ainza: My Blog Cool

My Blog Cool

Monday, January 23, 2012

Hello My Reader .
Maaf , enrty ini sangat pendek because i don't idea .
Tujuan aku post enrty ini kerana aku mahu tunjukkan blogku satu lagi .
Hampir setengah jam aku edit - editing .
Aku dah bosan blogku sekarang ini .
Nak edit , malass . Malas nak fikir kod - kodnyaa .
So , aku buat satu lagi blog yang baru .
Sebenarnya , blog satu lagy tu dah lama tak active .
Asyik delete blog lepas tu undelete blog .
Itu lhaa kerjaku seharian .
Mahu online facebook , Ya Allah 
facebook aku dah pupus .
Penuh sampah sarap . Yaa ~ aku malas bersih ^^ 
Biarkan saje . Aku punya Twitter , aku hanya tweet dengan
kaum Arabic waktu malam . Waktu pagi takk .
Bosann --'  So ,aku terus undelete blog satu lagi .
Mahu lihat tak blog aku satu lagi .
.
.
Nah ini lhaa hasil blogku edit pagi tadi ^^ 
Penat .

Tekan image untuk pembesaran ^^

Yahh ~ cantik takk ? Mahu follow ? Follow sajaa .
Yang ini aku guna blogskin sebab aku malas nak edit blaablaa .
 Tangan dah penah semacam je :D
Kalau blog aku yang korang tengah baca ini , aku tak guna blogskin .
Blog itu aku nak yang ORI punyaa :D
So ,jangan cakap aku pakai blogskin pula ^^ Okay dah .
Cool tak blogku ? Cool kan ? Perasaan :P

Okay , aku mahu mandi dulu . Mucuk lagi ni xD




You Might Also Like

4 comments

  1. @AienShitobi cantik , memang cool blog . Saya suka .

    ReplyDelete
  2. AienShitobimboi ,,, blog aku bile nok edit ni ???

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's