Ainza: Tag Rules

Tag Rules

Thursday, January 12, 2012

Hello , hello and hello budak comot - comot yang tengah baca enrty aku .
dah lima hari aku tak hupdate blog kesayangku nim kihkih :P
Hoho , sibuk >< banyak home work kena buad .
Okay - okayy , entry nih khas untuk tajuk ni sahaja :P
Tag Rules ? Omg ! Haa ~ aku dapat tag dari D.Yusra .
Sebenarnya aku dah tahu lama dah yang aku ditag , 
tapi masa tak mengizinkan . Aku tak boleh online guna lappy .
sobsob :( Hanya boleh online guna handphone sahaja .
So , macam mana aku nak jawab semua nim kan ? 
Haa ~ terpaksa tunggu hari tak sekolah . Baru boleh online guna lappy  (^-^)
Dengan ini aku  menyusun sepuluh jariku untuk menaip dan menjawab rules - rules yang diberikan . hikhik :P .
Aku nak jawab semua rules dia . Hoho ~ meh bace :P

Ehem, awak sayang saya? *hanya cabaran
  • Of course lhaa sayang budak comel lote nih . hihi :D
Apa perasaan bila seorang hotstuff lelaki atau perempuan mintak couple? 
  • Omg ! Hotstuff nak ajak aku kapel ? Biar betul , mesti bangge . Haha :D
Nick name awak
  •  Ainza . Kadang - kadang orang selalu panggli  Aien Shitobi
 Single or Taken?
  • semestinya SINGLE , mak kite marah kapel - kapel . Kena capai cita - cita dulu . hikhik
Blog saya oke tak? Jujur
  • Ya Allah , blog awak terlalu okayy . Likee . Jujur - sejujunya hihi :D
Apa yang awak tahu tentang diri saya?
  • Tak tahu , sebab tak pernah cakap face to face . hihi , yang pasti dia baik gila - gila :'D
Hadiah paling special bila hari lahir.
  • Dapat hadiah handphone Sony and Nokia sekali gus ^^
Awak nak saya jadi apa untuk diri awak?
  • Jadi mak saya >< . Eh , tak lhaa  . Nak jadi kawan sampai dunia akhirat :)
 Anda hotstuff?
  • Ouh , tak mungkin and tak pernah terjadi . Saya tak hotstuff sebab saya tak macam femes awak ><
 Bila awak mula buat blog?
  • 29 October 2011 ^^
Annd the last,  3 BFF paling awak sayang. 
  • Azniey , Farah , Anis 

okay , dah baca ? Thanks you sangad - sangad ^^

Tata ~ go to sleep hikhik :D


P/S : esok saya update lagi tau :D




You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's