Ainza: Think Before You Writing

Think Before You Writing

Sunday, January 01, 2012

Tumblr_lwuliza5sm1r82a79o1_500_large

Assalamualaikum kepada reader - reader ku sekalian . Today 01/01/2012 , aku bersyukur kerana dapat melihat muka bumi yang penuh dengan alam flora dan fauna pada tahun 2012 . Before i story to you all , i want to wish Happy New Year kepada penduduk mukabumi ini even orang lain sudah wish dulu - dulu lagy dalam blog mereka . Sorry , i latee wish coz Azam anak sedara aku always kacau aku  so i don't have time to online my facebook , twitter and blogger .  Now , he already sleeping with their parents . So aku mengambil kesempatan untuk perahkan otak aku and writting on this blog :) Tonight , akal aku memberi  idea yang bagus untuk isikan tempat kosong di title entry post ini So ,  that's tittle is Think Before You Writing . 
You knew what i means ? Macam ni , sekarang aku tengah taip-ing the entry post , so before i taip-ing , i must think duluu . Hehe , sebab itu aku letak tajuk macam tuh . Paham kan ? Kalau tak faham , so you buat faham - faham lhaa keyh . Kepada yang tengah reading my story , sorry my language terabur sekali coz dalam masa sebulan ini my brain telah hilang semua perkara - perkara yang telah aku pelajari dari tadika until form3 . Now , i want to proses semulaa otakk aku ni . Sekali lagi aku meminta maaf kepada yang membaca entry aku ni yang tak penting langsung bagi you all semua . Haha okay dah , letih dah taip pendahuluan aku ni . 


Hey , only 1 days before start school kan ? Haha , mesti semua orang ada niat macam image kat atas tuh kan ? Korfirm ada ! Jangan nak tipuu :P Mesti semua orang tak nak dengar cikgu beleber kan ? kan ? haha :P Ouke- oukeMacam mana , dah prepare semua barang- barang sekolaa ? 
Ouch , kalau aku , jangan nak tanya lhaa . Pens , books , bag aku belum beli lagi . Haha , baju pom tak tahu letak kat mana . Aish , teruk sungguh aku ni kann ? Hoho tak sabar rasa nak tahu 03/01/2012 aku masuk class mana . Sebelum belum ni , kakak - kakak aku masuk kelas Science dan mereka semuanya telah mencapai cita - cita mereka . But aku ? Belum tahu lagy lhaa , aku belum tahu yang aku masuk class apa and belum tahu lagy yang aku ni boleh tak capai cita-cita aku .. Hurhhh :[ nvm , rehda je . Nak seribu daya tak nak seribu dalih . Betul lhaa kan ? Heheww this year aku berazam nak berubah sikap aku kearah kebaikan , bukan keburukan okayy --' Alahh , dari kecik lagy aku guna ayat tuh . Tade ayat lain dah kea ?! Hehe , ayat tuh lhaa buad aku rasa bangga dengan diri aku ni . Nak tahu kenapa ? Ouchhh , after 25 year baru aku cerita okayy :P just waitt .. Hoho start sekolaa my lappy , handphone blaa blaaa aku dirampas oleh mak aku .
Alhaiii , redhaa je lhaa .. Herm to budak yang baru nak masuk form1 , jangan jadi gangster pulak sebab dah masuk alam maya remaja ni . Jangan ingat awak tuh dah besar panjangg . Jangan ingat awak boleh sesuka hati ponteng kelas . Ingat pesanan mak bapakk . Your parent hantar korang kea sekolaa untuk study biar pandai - pandai keyhh like biar mimpi sampai kebintang haha , tade kena mengena pom dengan cerita tuh sebenarnyaa , just nak buat ayat tuh lebih sedap macam sweet gula - gulaa :'D
merepekkk --' okayy , to calon PMR , SPM , STPM aku ucapkan selamat menempuhi peperiksaan yang bakal tibee . Jaga - jaga , jangan cuai tau . Kalau you all cuai nanti dia bunuh kamu hidup -hidupp . Dia akan menyeksa kan dirimu sampai kamu betul - betul seriouse dengan pelajar . Ingat peluang hanya datang sekali jer jangan sia - sia kan peluang ini keyhh . Hoho pandai aku nasihat orangg diri aku aku pom tak betul lagy . 
Okayy dah , sakit mata aku mengadap lappy ni .
Terima kasih kepada yang membaca entry aku ni . Haha , now aku dah luahkan apa yang aku fikir sebelum aku taip ni . Haha . Thank again ! Asslamualaikum see you next time babe ^^

Jangan pening kepala lak lepas baca entry ramban ini yeee :P




You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's