Ainza: Zaman Otak Pendek

Zaman Otak Pendek

Friday, January 20, 2012


 
 Budak - budak comot yang tengah skodeng blog aku ni .
Wipiii ^^ apa khabar ? Sikit- sikit update blog mesti cakap macam tuh .
Tade ayat lain kea ha ? oLoh , kite batak idea lhaa >< forget it
 Aku mempunyai kesempatan untuk update lagy .
Hehew , suka tak ? Suka tak ? Eles , suka lhaa tuh ><
Yahoo ~ cuti sekolaa dah mula . 1 minggu pom jadi lhaa kan ? Oh yeah , aku awal - awal dah cuti .Merentas desa aku tak pergi pom . Malass sakit kaki . Bengkak kaki aku macam orang skimo ! hikhiktipu jer lol . Kalau dah cuti mesti boleh online 24 hours . Hoho ~ Welcome To holiday Ainza Rabun ^^
Eh - eh , asal tangan aku rajin sangad nak update status ni ha ?
Eh time rajin - rajin ni lhaa aku gatal nak update status .
Tangan aku tak habis - habis nak merayap dekat blog omey nim >< 
Whatt ? Nak tahu ape tajuk kali ni kea ? Oh , nanti dinda bagi tahu keyh kihkih .
Okay - okay , tajuk aku kali nim  Zaman Otak Pendek  . 
Aik, zaman apa nim ? Zaman logam kea , ainza oi ?
Eh , tak lhaa . Ini zaman time aku nak katakan orang BODOH
Aishh ! Shitobi kenapa cakap yang kau ni bodoh , ha ? Mana baik tau sayangg !
Haha , ituu zaman dulu lhaa . Zama pemikiran aku belum waras lagy ^^
Eh , sebelum ni shitobi tak waras lhaa ~ alamakkk rugi aku kawan 
dia duluu . Menyesall ! 
Eh kawan ! jangan lhaa mcam tuh . Itu duluuu lhaa . Sekarang dah lain .
Meh sini baca dulu biar habiss . Nanti kan tak pasal - pasal rugi
tak dapat kawan dengan shitobi hikhik .
Whoaaa ~ back to story yang sebenar- benarnyaa ^^
Siapa pernah register Facebook , angkat keningg ! Okay , ni aku nak cerita firts time aku main facebook nim . Sumpah mula - mula aku join fb nim memang tak faham .  Aku join facebook ni time aku baru masuk form 1 . Budak lagi tu hihi  Aku punya lhaa gila upload gambar profile 60 kali menda tu lhaa .  Tak kea gila namanyaa itu . Dulu aku tak tahu pom yang mana satu home  dan yang mana satu profile . Aku pakat hentam je masa tuh . Dulu kalau ada orang add aku ,  Ya Allah , macam ayam telur satu kampung  heboh sana sini . Tipuu jer tuh . Yupp memang time tuh aku gembira sebab ada orang nak kawan dengan aku . Haha , nampak tak kebodohan aku masa tuh . Nampak kan ? Kan ? Dulu aku guna letak gambar freehair sampai aku masuk from 2 . Aku dah stopp upload gambar freehair . Dosaa >< Kenapa aku stop letak gambar freehair ?
Kalau letak gambar freehair , mesti dapat pujian orang ramai kan ? Lagy satu aku boleh tunjuk rambut aku yang cantik menawan tu kan ? Bodoh tak aku masa tuh ? Haishh , Masuk form 2 , aku insaff . Masa tuh kat sekolaa . Hari tuh Cikgu Tengku Malim nasihat lhaa . Dia cakap ' kalau perempuan tak menutup aurat , sekali lelaki lihat rambut kita . 1 langkah kaki ayah kita menuju ke neraka >< '  . Ya Allah , berdosanyaa aku . Dah lhaa dapat dosa lepas tu dosa aku menyusahkan ayah aku pulakk .
Wooo ~ aku dah insaff dah bebb ! sejak hari tuh aku dah tak letak lagi gambar yang membuat aku berdosa gila gila lhaa . So , sapa - sapa yang baca ni , tolong lhaa jaga aurat kamu sekali ye . ^^  Fuhhh ! Letih taip tapi aku nak cerita lagi ni . Eh , siapa ada blogg ? Meh bagi link kat kita . Kita nak follow . Macam mana nak bagi link ? Ouh , komen lhaa kat sini ! senang kan :P  Ouh , hari pertama aku mempunyai blog . Ya Allah , satu habuk aku tak faham apa itu blog . Macam mana aku terfikir nak buat blog ni ? Haa ~ masa tuh first sekali aku bw blog Kak Nurul . Korang kenal tak dia ni ? Haa ~ mesti kenal kan ? Kalau korang tak kenal dia , meh kita bagi pelempang sutee kat awakk >< Ya Allah dia tuh comel lotee lhaa . Muka dia tuh licin tulen . Putih gebuu . Aku pom nak muka macam sis tu jugak >< Okayyy , aku suka bw blog dia sebab entry dia sangat baguss . Satu lagy aku suka tengok muka dia yang comel ituu :) So , sejak tu lhaa naluri aku berkata ' Ainzaaa , buat lhaa satu blogg' Aku pom buat lhaa blog . Haa ~ masa tuh aku tak tahu apa lagi . Background dia entah apa aku pun tak faham doee --'  Lepas tuh ada lhaa kawan aku yang baik hati nak tolong editkan blog aku . Memang comel lhaa dia edit blog aku . Terima kasih awak  awak baikkk ^^ ciss , skill nak ambil hati orangg Thenn , aku pun terfikir , buat apa aku nak menyusah orangg .  Suruh editt bagaii . Menyusahkan orang ada lhaa kan . So ,  hati aku pun tergerak nak belajar edit blog ni .  dannn ini lhaa hasil nya air tangan aku sendiri . Cantik tak blog aku ? Kihkih ,baik cakap cantik , kalau tak kite sepakkk awakkk >< Doneee dishhhhhhh !  Ouh yaa ~ lupa nak bagi tahu , aku mula berbelog ni 29.October.2011 .  Tak lama lagy lhaa . Masih budak metahh . HAHA !  Hey - hey , nak pergi kemana tuh ? Belum selesai lagi lhaa . Ni aku nak story time aku darjah - darjah dulu . Budak suka ikat rambut tocangg 2 macam kuda . HAHA ! phtt jangan gelakkk . Dulu aku sekolah SKP . What meaning SKP ? Sekolah Kebangsaan Paka lhaa awak . Dah kenal ? Baguss . Dulu kan , aku malas nak pergi sekolaa sebab kena bangun awal . Ngantuk doee . Tapi dulu aku ada satu helah macam mana aku takyah pergi sekolaa .
Duluu , pagi pagi aku masuk toilet then duduk dalam tu sampai setengah jam . Haha ! Jadi Kakak aku nak hantar jadi malas sebab tunggu aku bilaa lhaa nak keluarr . Last - last aku tak pergi sekolaa . Cerdik tak aku ? 
Haha , nampak tak lagy kebodohan aku masa tuh . Sekola pun malas nak pergi . Haisshh , tapi kan kan masa ambil result UPSR dulu aku dapat 3A 2C je .  Inila hasil nya aku malas pergi sekolaa . Tapi tak pe lhaa , janji ada A jugak kan . Kenangan time kebodohan aku xD Btw , aku tak lhaa kecewakan parents aku . To adik - adik comel , jangan ikut peragai akak ni tau . Kalau comel ikut , akak ikat awak dekat batang pokok kelapa . Biar semut gigittt ! Nak ? Mesti taknak kann . kannn ^^ Apeeeee ? Awak dah penat baca entry kita ? Alaa ~ baru nak cerita lagi . Hurrmmm majokk lhaa kali ni . Taknak cakap 1 minitt Y_Y 1 Minit ago ~ Hey , i'm back . Iyeee kita tak majok lagi dah . Janjii ^^ Eh , apa yang panas ni ? krikkkkkkk ! LOL , lappy aku dah panass . Ermm , terpaksa stop story . Yaa ~ Okayyy comott kita out dulu yee ! Dada comot - comot . Nanti kita update lagy yee  tenkiu tenkiu reading entry aku ni ^^ Clipppp off ^^

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's