Ainza: What Hater ?

What Hater ?

Monday, February 20, 2012


215609900879871961_gybho9zf_c_large

Assalamualaikum w.b.t . Hello elibadi lama kan aku tak update blog .
Oh sebenarnya aku nak update tapi tapi kan otak aku
tak kasi idea yang bernas lagi #LOL 
Dari tadi lagi aku nak update tapi tangan aku kaku bila
lihat keyboard . Tak jumpa huruf sebab tak ada idea ._.
Now , sekarang aku dah ada idea untuk update blog .
Ini pun sebab terlalu bosan duk kat rumah .
Homework tade , so kerjanya buka lappy lhaaa .
Choppp ! The title aku kali ini What Hater ?
Haha , hater memang lhaa semua orang tahu maksud dia kann .
Now , sekarang aku dah ada hater .Omgg , memang tak percaya
kau memang debommmm ._. Sumpah aku benci :/
Hidup tak tenteram langsungggg . Memang tak tenterammm .
Bagai kena rasukkk , waaaa ~ I'm scare .
Opsss , bukan aku takut hater but aku takut hater aku membiak
dari satu ke satu oranggg . Phttt benci tahu takk ?!



Tumblr_lktn2kzmpm1qip6eqo1_400_large_large

Memangg tak percayaaa sekali lagi .
Erhhh , aku rasa nok tapor je hater tuh . Dishhhhhh! 
Sejak aku pandai main laman sosial iaitu Facebook , ini lhaa kali
pertama aku dapat hater yang permikiran dia pendekkk . 
You know ? Sumpah , budak tuh berani nak kutuk aku dari belakang .
Tapi lawak jugak hater ni , pandaikan dia . Time aku buat status dekat Fb ,
you know , dia tak berani pun nak kutuk aku kat situ malah dia
kutuk aku dalam Twitter . Memang dasar budak - budak kan .
To hater  i know you akan baca entry aku ni kan ? So whatt ?
Do i care , sumpah aku tak peduli langsung sebab 
koho lama koho menjadi -jadi mun kutuk aku . 
Opsss , aku tahu umur kau baru 14 tahun  , aku 16 tahun .
I know , memang lhaa kau cakap ' eh baru form 4 dah berlagak macam orang
besar kebabommm ' Dear  , aku tahu lhaa itu ,
but kau hormat lhaa aku sekurang - kurangnyaaa . Bolehh takkk ?
Aku pantang sekali kau budak bawah umur berlagak 
macam taikkk nak jatuh dari bangunan ! ._.
Fuhhhh , sabar -sabarrrr , control emosi ainzaa :)

Dear hater , kau cakap aku copycat lhaaa blaaa blaaaa lhaaa .Kau ingat aku tak tahu ke yang kau kutuk aku dari belakangg .Sejak bila pulak aku copy status kau yang telah tergelam dari fb tu , ha ?What gilaa ka ? If idea seseorang itu sama dengan seseorang , kau panggil copycat jugak ke ? Kau tu bodoh tahu takkk ? Sumpah , muka kau cantik tapi hati busuk . Dan kau jugak lhaa entah apa hasut kawan aku sampai kawan aku turut kata kau !

Beautiful-clothes-dress-fashion-girl-favim.com-300490_large

Tapi kan aku tak kesah pun tade kawan macam kau ni .
Kau tahu tak , kau dah banyak ambil kesempatan dari aku .
But , aku tak kesah pun , itu hidup kau kan .
Hater , kalau awak nak tahu , awak lhaa manusia yang
dosa sebab mengutuk orangg dari belakanggg . Dan juga suka rampas kawan .
So , you're stupid girl dear :) // To kawan kau jugakk , patut lhaa
kawan aku dah nasihat aku , jangan berkawan dengan seseorang
if belum face to face lagi . Tengokkk , mula - mulaa baik jer .
Pijakk semut pun tak mampus , tapi dah lama - lama macam erhhhhh .
I can't show at here :) I think you must think . Haha .:D

Haters , saya rasa nak tumbuk jer awak , and nak face to face dengan
awak  tapi kan , kalau difikirkan balik , macam budak - budak layan
orang yang cacat akal ni kan . Bajet dekat fb suci konon .
Ce kau tengok twitter kau , habis kau kutuk orang kan ? Kan ?
Kau tahu , aku bila-bila masa je boleh printscreen yang kau kutuk aku tu .
By the way , aku syukur sebab kau kutuk aku tapi
yang dapat dose adalah kau dan yang dapat pahala adalah aku ;D

Cta7y_large

Ohh , sorry lambat post entry . Pergi makan then balik sambung
entry untuk hater untuk budak pemikiran tak matanggg .
Dan akhirnyaaa , aku dapat jugak post entry khas untuk kau dear .
Opsss , bukan dear , but stupid girl . Ehemmm ,jahat aku kan .
Tapi tak lhaa jahat sangat if orang tu tak wat jahat dengan aku .
Aku friendly #LOL :D Warning to you , hater : if you kutuk lagi aku,
aku tak teragak - agak nak face to face dengan kau . Thenn  , aku nak
mentions nama kau dimana - mana sahajaa . Yes , now memang pemikiran
aku tak matang sebab aku Benci ada orang merosokan nama aku .
You know , tada sorang pun yang berani nak cari pasal dengan aku .
Tapi kau lain , kau memang nak cari pasal dengan aku kan , kann ? Ohhh .
Maaf if kata - kata saya kasar , opsss , lupa kau kan mana ada perasaan .
Thanks againnn sebab baca entry aku yang merapu ini ;D 
Assalamualaikum 



You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's