Ainza: Bonjour March

Bonjour March

Saturday, March 03, 2012


Hello hello taxi taxi taxi ^^
Opsss , hello rakan blogger yang aku hormati dan yang
aku tidak hormati . Apa khabarr semuanyaaa ?
Oh , semalam aku ada bagitahu yang aku nak update blog .
Nah , aku kan seorang yang boleh menepati janji . Hehe
So aku tunaikan lhaaa . Maaf lambat sikit updatee .
Tadi ada kerja :D Tadi aku download video . Erhhh , memangg lambat .
Macam siput baru pandai jalan - jalannnn . 

Kenapa aku buat title Bonjour March ? 
Oh , sebab semalam kan dah masuk bulan March .Haaaa ~
Walaupun aku update pada hari kedua bulan march .
But , ini masih awal bulan march . * Saje buat ayat berbelit*
Anywayy , Bulan march ini bulan buat aku suka jugak lhaaa
cause 1 week cuti LOL ~ 
Oh yaaaa ~ i'm not alone again cause my sister Yanie sudah pulang
ke tanah air nyaaa . Hahaha . But dia duk sini just
1 week Lol ~ Wooowww , sekejap gilaa memang gilaaa :/

Tumblr_m0592wl7bp1r0tgmqo1_500_large

Ehemmmm ~ Sekarang dah masuk 3 bulan aku jadi budak
Form4 . Tahun depan Form 5 . Terlalu cepat masa berlalu sehingga 
tidak sedar apa yang telah aku lakukann //// 
Oh tadi pukul 6:45 aku pergi jemput bawak balik kakak aku 
at station Bukit Jalil ahaha :P Bukan lhaa station bas lhaaa ..
Dekat jer , Dungunnnn alahaii dekat sangat lhaaa .
Pejam mata je dah sampai ken ? * Tipuuuu *
Stoppppppppppp ! Aku tengah fikir apa lagi aku nak taip ni :/

Oh yaaa ~ sebenarnya dari semalam lagi aku nak update .
Aku dah taip semua entry , but anak sedara aky pergi tekan keyboard blaaa blaaa .
TuttTahhTutttTahhhh . Tengok - tengok OMG ! pergi mana entry aku
tadi , arhhhh , rupa - rupanyaaa dia pergi Leave This Page .
Buat muka cuteee :P tapii esok lhaa update sekali lagii .
Means hari ini lhaaa ken ? 
Yeahhhh ~ sejak jadi form 4 , homework semuanya duk atas kepala aku .
Tak tahu nak buat yang mana satu . Tapii kan , aku kan pandai bahagikan masa .
Buat sikit - sikit sampai tak sempat nak update blog yang cun lagi cun ini :P
Oh semalam punya semalam lhaa kan , my teacher opss bukan
my cikgu aku suruh cari dalam internet . Apatahhhh .
Gileeee suruh cari maklumat sampai beberape page .
Lol ingat senang ke ?! I hateee so much . Ingat cuti minggu baru nak 
istirehat , hekelehhhh , suruh cari maklumat lakkk .
Shuttttt , maklumat tu tak penting langsung bagi aku . Hampehh ! :/
Close Book

Ehemmm , perasan tak lagu blog aku dah tukar .
Alaaa ~ best tak ? Best ken ? ken ? You jelly  :/ Please jelly okayy .
Choppp ! Jangan tiru lagu tuh! Hehe *Amaran Keras*
Haaa ~ satu lagi tempat comments aku pun dah tukar ken ?
Comel tak ? Cepatt cakap comel tau :P
Oh ini pun sebab kak Yana comel comel amoiey yang tolong buatkann .
Terima -terima kasih - kasih banyak - banyakkk . Hehe 
Omggg ! Anak sedara aku dah bangunnn .
Time to outtt , nanti dia kacau aku lagi . Jumpa lagi yeahh ^^
Assalamualaikummm elebiduuuuu ahaha :P

You Might Also Like

2 comments

Nuffnang Ad's