Ainza: Hello Bonjour

Hello Bonjour

Sunday, March 04, 2012

Tumblr_lztis11aft1r0nzg0o1_500_large


Assalamualaikum w.b.t ^^
Hello girls and boys , mother and father , grandpa and grandma 
how are you todayyy ? Hari ini aku nak story just short entryy .
Sebenarnyaa , tade nape pun nak diceritakan tapi saje buat gatal - gatal tangan
nak tekan new post ._.Yeahhhh ~ comel tak muka aku kat atas tu ?
Alahaiii comel kann ? Ehemmmm yellow gituuu .
Yoppp , i loveee so much yellow , yellow and yellow ^^ 
Tengok kaca mata dia tuh , besok kedebakkkk kamm ?!
Copppp ! jangan tiru style aku macam tu tau .
Kalau dapat tahu gigit sepuas puas kammm . Hehekkk ..

Giskkkkk , esok tak nak sekolahhhhh .
Belum puas cuti satu hari ni :P Banyak kerja nak buattt , please pengetuaa 
esok bagi cuti ke saya boleh takkk . Ya Allah malas gila nak sekolahhh .
Aku malas bangun pagi - pagiii . Air sejukkkk mata mengantukkk 
rasa malas nak buka jerrr . Boleh tak kalau pergi sekolah
tak payah mandii just gosok gigi jer ? Boleh kammm . ahaha
Yeaoooo ~ kalau aku buat macam tuhhh tabikk lhaaa
nanti satu sekolah kutuk akuuu ._. Arhhhh , esok aku tabohhh sekolahhh !
TITIK

Hello ~ hello dear , i have new story lhaaaa .
Semalam punya semalam lhaa kan , aku pergi view blog seorang ini .
What the hell ?  Dia buka page source semata - mata nak ambil
icon comel aku tuh . Alahaii sayanggg , kenapa tak bagitahu dekat cbox aku 
cakap boleh tak bagi icon comel - comel tu . Kan senang ceritaa .
Tak payah lhaa nak curi - mencuri ini . Tak baikkk LOL ##
Jangan lhaaa nak copy then paste . Nak kalau aku gelar kau COPAS !
Arhhh memang tak suka . Aku penat - penat cari then download , adjust situ 
adjust sini , now you copy jer ! Arhhhh hate so muchh .
Dah lhaa ada orang copy jugak name akuu . Erhhh , memang geram .
Tapeeee , sabar je lhaa kam . Kalau maki hamun pun
tade guna nyaaaa . By the wayy , memang aku geram tahap babun ler nim ahaha :D

Abiakan muka yang bajet comel ini 
Horayyyy , yahooooo , yipiiii ^^
Haisshhh , aku menang GA kali ke-4  . 
Siapa tak gembira kan . But semua yang aku dapat hadiah tu ,
aku bagi ke kakak aku je heheh .Alahaiii , aku kan seorang adik yang baik hatii .
Yeahhh , jeles tak aku menang ? Mesti jeles kam .
Haaa ~ berkat aku ni sebab aku jujur dalam semua GA or Contest ^^
Tengok pic atas tu , muka happy memang gila - gila lhaa .
Cause semalam aku pergi ke pasar malam (alahai semuanya malam - malam and malam)
haaa ~ aku bawak lhaa handphone sony aku tuh . Then buka Facebook , cek kat inbox ,
makk aiii , inbox dari kat Fiza mengatakan yang aku menang Contest dia lagiii .
Masa tengah beli , aku terlompat sorang - soranggg . *Tipu*
Hahaha ~ aku gembira gila masa tu ^^ memang tak peduli lhaa orang kat belakang aku tuh .
Lantakk dia lhaaa . Orang dah menang , siapa yang tak sukaa kenn ?
Choppppp ! Emosiiii nebemsss hahaha ^^
By the way , aku dah banyak kali dah menang tapi aku tetap nak join jugakk .
Aishhhh , memang kalau buka blog mesti cari GA/Contest .
Yeahhh bagai orang cakap 'bagi peha nak betis' 
Yesss , macam aku lerrr ^^ Ohhh ~ i'm really happy :P
K dahh , aku nak pergi mandi , ehekkssss , belum mandi lagi ni .
Busuk bangoorrr :P Tataaaaaa ~ Assalamualaikummmm  LOVE YOU MORE ^^




You Might Also Like

4 comments

  1. Bestnya menang ... nak jugak !! :D

    ReplyDelete
  2. Mimi hehehe ~ mesti lhaaa . ouh , join lhaaa dear ^^

    ReplyDelete
  3. dap arh mu ,,, hahakkk dakpe mu menang aku dapat ,,,.

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's