Ainza: Masa Kecik Dulu

Masa Kecik Dulu

Saturday, March 10, 2012


Peeps , masa kecik-kecik dulu suka sangat buat kepala jadi gila ♥  gelak sorang -sorang bila ingat masa kecik -kecik duluuu . Ehekkk , muka comel tu ade :P tapi yang tak tahan tade gigi kat depan kes makan epal :D 

 Umur baru 4 tahun :
Ehekkkk , budak tak tahu apa-apa :P Ciss bajet besar dah kan ! Puihhhhh .
Dulu - dulu aku suka  pergi kedai kat sebelah rumah . Ehekkk beli apa ? Kalau budak -budak mesti lhaa beli cekelat yang 20 sen tu . Orang panggil sweet gula -gula :P Ahaha ~ sebelum sampai kedai tu ada lhaa 2 tiga batang pokok kepala . Aku punya mata rabun pergi langgar pokok tu . Awesomeee aku menangis lhaaa apa lagi . Thennn , kena gelak di kakak -kakak aku . Yeppppp , gusi aku berdarah lhaaaaa . 

 Umur 6 tahun :
Dulu -dulu aku selalu lumba-lumba dengan kakak aku Yanie . Lumba -lumba naik basikal . Sapa cepat sampai dia yang menangggg .  Then satu hari tuh , aku dengan kakak aku pergi kedai berhampiran dengan rumah aku . Now sekarang ada lagi kedai tu . Mase aku berlumba - lumba basikal . Ada satu lori bawangg berhenti dekat rumah jiran aku . Cehhh , aku buat - buat rabun pergi depan kakak aku  , pusingg depan gannnnnnnn langgar pintu lori tu . Yeahhhh ~ sakit gilaaa . Aku digelak oleh orangggg ! :( Malu gilaaa siotttt ! 
Thennn , wat muka comel lagi angkat basikal then terusan perjalankan aku pergi kedai tersebut . Tututttt bila aku pilih cekelat yang mana satu aku nak , tiba -tiba bunyi lori berhampiran kedai yang aku pergi tu . Ohh lamakkkkkk . Lori tadiiiiiiii . Aku sorok dekat almari kedai tu :( Aku bagitahu dekat kakak aku and penjual tu

Ehhhh ,jangan bagitahu yang ain ada kat sini . Soroklahhh ainnn . Ain maluuuuuu . Tolonggg lhaaa . Ok , bagi tahu adek erh kalau lori tu dah tade :D 


Okayy balik rumahhhh kakak aku cakap dekat family aku yang aku kena langgarrr , Tutuppp mukaaa . Aku maluuuuu .Kdah tu jer aku nak cerita :P  


Emily AieEn   

You Might Also Like

15 comments

  1. langgar pokok kelapa tak tahan tu hakha :P

    ReplyDelete
  2. @Kira hahaha , malu lhaaa masu tuh . Sakit gilaaaa . Habis gusi berdarahhh :(

    ReplyDelete
  3. sakit tak akak ???

    ReplyDelete
  4. sakit lhaaa dear . nak nangis tahu tak . tapi kelakar pulak ingat masa dulu eheheh :P

    ReplyDelete
  5. Comel sgt masa kecik dulu, tp skrg dah cantik. jemput dtg blog sy ye :)

    ReplyDelete
  6. memamng comel pun kakak ni,,,tade gigi??? hahaha

    ReplyDelete
  7. thankssss dearrrr ~ hehehe , alaaaa ~ kecik -kecik dulu memang tade gigit pun . Kat depan jer :P

    ReplyDelete
  8. oke , saya gelak sorang-2 bace entry neh . xD

    ReplyDelete
  9. @Strawberry Cupcakes Mhehewww , okayyy sis ^^
    i'll visit your bloggg . ^^

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's