Ainza: Miss Qerieyal 1st Giveaway : I Love My Blog

Miss Qerieyal 1st Giveaway : I Love My Blog

Friday, March 30, 2012

/Assalamualaikum \

Hey all kita jumpa lagi .
Kali ini saya tak nak story or share apa - apa just saya cuma nak bagi tahu .
yang saya nak join Giveawayy . Woow ~ hadiah dia membuatkan 
mata saya nak keluar . Hehehe ~ hadiah dia awesome . 
Nak join nak join ! Hehe . Dan disini saya nak senaraikan syarat - syarat yang
tuan punya GA ini suruh :> 


Okayy so saya nak story sikit pasal blog awesome saya ni :P
.
.
.
.

I Love My Blog because eheemmm sebab blog ini adalah kepunyaan saya .Kalau blog orang lain , corfirm saya tak sayang . Haha . Blog ini adalah hasil tangansaya sendiri . Layout pun saya sendiri . Header pun and semua lhaaa Blog ini dilahirkan pada 28/10/2011.Fuhh ~ kalau satuhari tak online blog corfirm badan ni gelisah ,macam cacing kepanasan . Hehe ~Rindu and terlampau rindu dekat blog ini .Hari tu , blog buat hal , alahaimenangis saya disebabkan blog saya hancur !Arhh , tak nakdah kesilapan itu berlaku .Saya terlampau sayang blog ini ,sampai ada orang copy saya sanggup pergi amaran kat dia .Mana ai copy - copy nim . Ishh , pukk kamm . Ok kepada orang lain nak sayang blog saya ,mehh , sayang lhaaa , saya tak marah pun XDAkhir kata dari saya , saya terlalusayang cintakan loveee blog ini .Rasa nak peluk rapat- rapat pun ada tau :>

To tuan punya blog , sorry ayat merepek - repek . Hehe ~
Okay , saya dah Like / Add /Follow semua sponser - sponser :>
Please cek , nanti tak berkat saya join . Hopefull saya nak sangat menang hadiah
pertam or kedua tu :> Please pray me tau . Okayy now saya nak tag
Yanie and Ayu . You and you can join tau :> And for all my visitor , you can join
this GA . Mana tahu kot - kot menang  ke . Berdoa banyak - banyak tau :>

Written By Aien/Emily 

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's