Ainza: My Layout

My Layout

Saturday, March 31, 2012



Annyeong haseyo hello peep ! Hey girls hey boys hey lesbo hey gay 
and hye world I'm Back . Gunchhaakkkk bommm ! 
Ehemmm \Bismillahhirrahmanirrahim/ First thanks kepada yang
join contest saya  yang 2 minggu blaa blaaa telah dipublish kann .
Walaupun tak ramaimana yang join but syukur
 cause sebanyak 1000 - 1000 + 101+ yang telah
join contest saya . Alhamdulillah ~ Tak ku sangka tak ku dugaaa . Hehe .
Oke back to topic . Dalam 2 / 3 hari saya tak online
Fesbuk , Twitter and Blogger ehemm hari ini baru sempat nak online .
 Hehe , tadi buka laman sosial then pergi lhaaa cbox ,
 Fuhhhhhhhhh banyakkk gilo link diorang sent . Thanks so much ye .
Alahai ada jugak yang rajin nak visit my blog hingusan ini :P Mhuhaha .
Lepas tu  scroll down sikit ada lhaa 4 / 5 orang tanya saya .

' Eh layout awak ke ? Comel lhaaa '
'Awak ke yang edit ni ? '
' Alahai  , awak guna templete ape ?'

Ehemmm meh saya nak jawab soalan awak ye . Okayy sebenarnyaa
blog ini hasiltangan saya tau . Yess , ini my layout so jangan
gatal - gatal nak copy ye .Kerat tangan hang ! Nak  c: ? Eh tu diaaaa , sapa
 pulak yang tanya Awak ke yang edit ni ? 
Okayy sayanggg , of course lhaaa saya comel lote adik/kakak oi . Hehe .
Stopp tanya okayy . Malass lhaa nak jawab sayang . Saya jarang online LOL :( 
Alhamdulillah , sejak beberapa bulan ni saya dah pandai buat layout sendiri .
Yuhuuuu ~ Jelly tak ? Alaaaa ~ mesti jelly kan mheheww .
Sekian lama saya nak buat layout sendiri akhirnya dapat jugak .
Alahaii bukan senang na duk pikir coding - coding ni :> 
Time mood okay , otak berfungi dengan betul , haa ~ idea datang
lhaaa pasal blog-blog . Kalau takk mati hidup tak datang .

Hello peep ! New again . Cuba anda terbeliat sikit mata anda tu .
Cantik tak my header ? Iyessss , tukar lagi lhaaa . Header hari tu nampak
 macam tak okay . So tukar lagi lhaa jawabnya . Semalam balik dari
Kelantan terus pejam mata kononyaa tidur lhaaa kan ,
ciss podahhh ! Tak tidur pun , cuma duk fikir header apa yang
sesuai dengan theme saya nim . Last -last i got new idea . So bila dah 
dapat idea , terus tidur then pagi tadi mandi blaaa blaaaa 
terus buka lappy then edit header . Wowwww ~ sangat berpuas hati
dengan header baru ni .Hehe ~ sepadan dengan theme saya .
 Haa layout pun sepadan gakkkk :> Okayy itu je saya nak bagitahu
 malas lhaa nak taip panjang - panjang . Bored :(

Pemenang Contest Cas-sie Emily

You Might Also Like

4 comments

  1. Cantik blog dy,,,pandainya dy wak layout sendry :D

    ReplyDelete
  2. Hehehe ~ thanks dear. Alhamdullilah , tak lhaa pandai sangat sikit sikit boleh lhaaa :>

    ReplyDelete
  3. Cantik layout yg awak buat..
    Untung larhh reti wat sendri..

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's