Ainza: New Again :)

New Again :)

Thursday, March 29, 2012


Assalamualaikummm peep ! Hey , now i'm back :> Yuhuuuuuu ! Miss me tak ? Of course you all miss me . Hehe . Hello girls and boys , todayy i wanna wanna storyy storyy about my hunny bunny 'MY BLOG' Hari ini happy segila - gilaa sebab sebab i exchange lagi header and background andd yang paling special sekali ialahhh my link sudah bertukar . So no people knew my link and they can't visit my blog or copy my blog except you , you and you yang sedang baca my entry mhehew :> Seee ! Look beautiful and simple , right
#Perasan --'


Fuhhh ! Hampir 1 jam adjust my blogg //
Yang hari tu saya tak puas hati sebab header tu lhaa .
Besar kedebakk sangat ribbon tu . --' Eauuuu semakk pucihiannnn alakodaaaa tau
So saya dapat lagi satu ilham untuk edit lagi header blog . Fisrt saya
guna theme ladybug . Awwww comell giloo but nampak
 serabut lagi then tukar balik yang asal .Oh my god !
I don't idea mase tu . Niat memang nak tukar tapi otak malas gila
nak cari idea yang bernasss . Mhehewww    
Semalam on twitter , update statuss blaa blaaaa then idea pun datang sikit demi sedikit dalam kepala otakkk . Idea cakap suruh saya taip 'Saya nak tukar blog design , any suggestion . Dah buntu dah nim :/ ' Then one people yang comel lote mentions me . Dia cakap pergi blog dia and lihat header . Oh so good but dulu saya dah pernah guna tak akan nak  guna lagi kottt . Finee patah semangattt . :( Okayy off hanphone , exit twitter :> Baru nak pejam mata . Fuhh lamakkk .Idea datang lagi . Mheheww , tapi idea nim bernas gilaaa ! I got new idea :> Dalam khayalan saya , saya dah terbayang dah nak buat header macam mana . Allaaaa ~ make up sini make up situu letak colour pinkk ribbons and bagaii fuhhh mantapp . Then pagi tadi open my lappy terus edit . You knows , hampir 10 header saya buat but tak menjadi cause post body dengan header tak sama besar . Okayy tak berputus asa lagi . Thenn tanpa hiraukan penat lelah , 
edit lagi sampai jadii comel and secomelnyaaa . Finally i got new header yang 
sangat comel and terlalu simple :> #Terlebih perasan 
Mhehewww , hey guys comel tak my new header ? Yoppp comel ^^  I know it . Fine mybe tak nak lagi tukar header . MYBE ! not sure haha !  If dapat ilham lagi , tukar lagi kan . Tapiii rasanya berpuas hati dah dengan header yang ini . Simple and se simplenyaaa . Okayy dah itu je saya nak bagitahu . Malas nak taip 
panjang-panjanggg . Byee see again . //Assalamualaikum\\

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's