Ainza: New Look !

New Look !

Friday, March 23, 2012

Hello Peeppp ^^ Selamat malam semuanyaaaaaa ~ Have a nice day . Apa khabar semuanya ? Sehat tak semuanyaaaa . Semua semuanyyaaaa >< ' Otakkk merennn Sorry . Hello tottt , saya ada cerita baru yang tak nak bagi semua orang tahu nim --' shuttttt ~ jangan baca tauuu . Hekehh Assalamualaikumm blogger    

tumblr_m1cav6eqdi1r1y710o1_500_large.jpg (500×334) 

Hello again punya again ^^ Hey ! Look my blog , comel kam ? Comel kam ? Comel kam ? Haaa~ thanks sebab puji blog kita comel macam tuan dia kan ?     #Fuhhh terlebih perasaan Okayy dear . Dari kelmarin dulu lagi saya nak edit blog tapi tak ley . Aishhh benci tau >< ini semua disebabkan demam & darah rendah yang tah apa-apa hinggap kat badan saya . Nak cari tempat perlindungan , jangan lhaa duk cari kat sini . Susah nak jaga . Pergi lhaaa tempat lainn . Sehari suntuk duk atas katil ,tak bergerak kemana pun --' sooooo bored :( Asal nak bangun saya nak pintam , asal nak bangun , pintamm . Asal pintam je nak bangun --' APTB . Tapi kennn , nasib baik sejak dua jam nim dia tak buat hal . Alhamdulillah sempat jugak edit blog yanf sedang berhingusan ini mhehewww . Saya ambil masa 2 jam wowww nak editkan blog ini . Hajat hati memang nak edit lebih cantik lagi tapi saya tak mampu sebab kepalaaa kepalaaa kepalaaa and kepalaaa dah pusing menggilaa dah nim . Dann ini je saya sempat nak editt . Shutttttttttttttt taraaaa ~ lihat lhaa blog saya yang comel lote ini . Saya dah pandai sambungkan header dengan body blog . Alahaaaii pandai tak saya . Haa ~ siap ada ribbon lagi tu.Sebenarnya nak letak ribbon hello kitty tapi cari punya cari tak jumpa lol . So , saya creat sendiri . Alaaaa , lukis alaaa kadar jer . Tapiii ken tapi ken , comel tak ribbon tuh ? Comel kan ? Haaaa ~ tape lhaaa kalau tak comel pun , janji tu hasil tangan saya sendiri .    Mhehewww , engkau pandai ? Tak pandai kann ? Alahhh ~ malu le tu nak mengaku . Mhehehewww . 
Noww , theme blog saya kali ini warna pink . Alaaa -alaaa hello kitty but not full lagi edit tu , mybe esok atau lusa . Tengok keadaan dulu lhaaa . Kalau penyakit saya cepat sembuh , cepat lhaa saya buat kan . Hehe . Okayyy btw , saya nak ucapkan terima kasih kepada para copycat saya yang tak pernah jemu untuk copy my design blog saya nim . Saya ucapkan ribuan terima kasih , disebabkan anda , anda and anda semua yang copy blog saya , saya telah mendapat ilham baru nak exchange lagi blog ini . Hopeee and hopee sangat stoppp COPYYYY ! Eh tak kesian ke kat saya penat - penat edit , cari idea sanggup meluangkan waktu bersama blog semata nak editkan but senang - senang jer engkau copy . Ohhhh fuhhhh ~ please cari idea sendiri lhaaa tak kan itu pun nak copy jugak . Kalau copy sikit tapee , ini terang -terang pandang sekali macam blog saya terus . Nasib baik tak bertukar kan . Andd anddd satu lagi saya pun dah tukar nix name saya , dulu emily aien kan ? Sekarang dah Aien Aienot .    Oh itu pun saya tukar sebab copycat jugak lhaaa . Hemmm , hidup hiduppp . kalau tak menyusahkan orang memang tak sah lhaa kan . Tapeeee saya faham , awak kan C-A-C-A-T pemikiran , so mana idea nak ciptakan sendiri . I mean bukan cacat akal dalam semua halll , just cacat akal dalam dunia blog jer . Hahaha ! Sorrryyy dear    Okayy dah , stop ye copy my idea , i know lhaa blog saya lawa tapiii tapiii krukkk krukkk ~ perut laparrrr ~ Chowww dulu bye awok awok awok beby beby and copas , saya makan dulu ^^ 

Please guys , tolong doakan saya cepat sembuh , dah tak tahan hidup macam orang sakit yang tiada harapan lagi untuk hidupp :(

You Might Also Like

6 comments

  1. templete biasa but saya adjust like blogskins :)

    ReplyDelete
  2. kak ain buat ganerr yang ribben orr ??

    ReplyDelete
  3. mheheww, kak ain wat biase er , kak ain guna paint , then yang colou tuh kak ain guna photoshop cs3 :)

    ReplyDelete
  4. cantik dan creative blog awak ni... follow saya ye!!

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's