Ainza: Next Week Exam

Next Week Exam

Saturday, March 10, 2012

Tumblr_lmea02v7og1qg0bevo1_1280_large

Phttttt ~ saya muncul lagi dihadapan muka anda XP
Tutuppp mata okayyy , saya tahu muka saya comot sebab 
makan ais-krim tadi hehe :D Hello budak yang tengah baca entry aku ni :)
Apa khabarrr ? Fuhhh ~ hati tak puas ni sebab background aku 
tak nampak cantikkk ~ Alolololllll ~ tak menyesal pun tukar . :P
Tadi edit blog , fuhhh letihh . Kena upload sana , kena upload sini :)
Tangan letih wooo ~ Kesian blog saya sebab 2 3 hari ini
saya tak updateee . Pleaseee , maaf erhhh . I'm busy now .
Tade masa lansung nak update . Heheww , mesti rindu ken ?
Alahhh dah tahu daa ~ Jangan malu - malu . ♥ Kita pun rindu awak gak !
*Yaaaaa ~ saya sakit , tuh otak saya meren T_T*
Dalam masa dua hari ni badan saya tak sihattt . Letihhh tak tahu sebab :(
Saya keseorangannn ~ Bosan lhaaa cam nie :) Tapeee be happy :D

Tumblr_lz6x6iphfc1qjnlxuo1_500_large

Hello school holidayyy ~ Welcome welcome and welcome ~
Okayyy now semalam dah start school holiday but saya baru nak
sambut ahahah ~ Lewat kan saya sambutt . Alaaa ~ just lewat 1 hari jer :P
Acano cuti ni ? Ada yang pergi holiday tak ? Ohh bestt lhaa sape 
yang pergi holiday tuhhh *Jelouse* Heheeemmm , cuti
ni saya tak pergi mana - mana punnn ~ duk rumah macam kerang busuk :(
tak best langsumms ! Erhhhh , cuti ni tak pergi holiday mana -mana pun .
*Biar dop pernoh holiday pun ahaha * Dahhh ~ cuti ni saya hanya nak 
berkepit dengan buku sekolahh jer walaupun terpaksaa sobsob :(
Banyakkk gila homeworkkk ~ Tak sanggupku hadapi dugaan ini ~
Tapeee wish me biar siap homework okayyy dear :) 
Okayyy sape sini rajin ? Kembangkan hidom anda sebesar mungkin :P
Eheemmmm , bolee tolong saya tak awakk ? Alaaa ~ boleh lhaaa .
Tolong buatkan homework untuk sayaa , saya tak cukup tangan nak 
buat . Haaa ~ saya upah awak cekelat seposen tu . Nakkkk ? Sape nakk ?
Alaaaa ~ tade orang nak punn . Bencikkk cam nim #nak nangisssss Y_Y

Tumblr_lw6ctxhjc91qhxacso1_500_large

Omgggg ! Next week saya exammm !
Takk nakkkk boleh tak pengetuaaa ?! Saya belum bersedia lagi ni :(
Yeahhh , lepas ni tak ley lhaaa nak ngadap lappy 24 jam 
sebab musuh saya iaitu buku tengah cari tempat nak tembak sayaaa ~
Pommmmmmm ! Arhhhh , saya malas studyy . Nak cuti , nak rehatkan
minda saya yang tengah membeku untuk 1 minggu :(
saya malas study sejarahhhh !
I HATE SEJARAH
okayyy dari dulu lagi saya tak suka study sejarahhh ~
Saya malass nak ingat kesah -kesah lama tu !
Bencikkk gila tahu takkk ?! Haaaa ~ saya suka study Math 
bukan Addmath . Addmath nampak jer senang tapi bila buat penyelesaian
rasa nak tikam jer kertas tuuu . Oh please lhaaa saya tak fahammm !
Okayyy dahhh ! Saya kena jugak examm . Pengetua dah anta sms kat saya .
Dia suruh saya study sungguh - sungguh :) Okayyy bosss !
Ok budak -budak i have to go ~ Nenek nak panggil aku 
erhhh mak aku panggil aku suruh off lappy . Bai 
To you all wish me good luck okayyy ~ 


Emily AieEn
   


You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's