Ainza: Really Alone

Really Alone

Thursday, March 08, 2012


Ohhh lhaaa awak weyyy .
Saya baru balik dari anta kakak saya at station bus :)
Oh my God , so sad . saya duk sorang lagi ler .
Acano ni ? Nak nangis arhhh waaaaa ~
Please saya tak nak duduk sorang - sorangg  . Tade sorang pun
nak berbual - bual dengan saya . Alahaiii ~ saya keseorangan .
Bertambah kebosanan lhaaa saya kalau gini ._.
Satu minggu je dia duduk sini ~ Tak best langsummm .
Kenapa sekejap sangat ni ? :/ Mummy , i alone ~ 
Arhhh , memang nak nangiss . Tadop orang nak sekeh kepala saya .
Tadop orang nok buli sayaaa . Tadop orang nok
kejor saya macam budok - budak bawah umur . Waaaaa ~
Saya rindu kakak saya , baru sebentar tadi dia pergi ke collage , dah rindu
tahap babun gilaa memang gila lhaaa ni ~

Tumblr_m0hjp3sy2g1qlozqgo1_500_large

Hidup saya bosan , selalu bosan dan tiap - tiap hari bosan .
Start dari celek mata hingga tutup mata , always bosann  ~
please , jangan tinggal saya macam orang yang tak pernah dihargaii .
Sekarang ni saya duk dalam bilik sorang - sorangg .
Biasanya ada kakak tersayanggg ~ Walaupun kita orang tak cakap ,
tapi saya nak jugak dia ada disebalah sayaaa ~ 
Oh ! Bosan nyaa aku . Setiap hari kalau pergi sekolah mesti nak balik cepat - cepat 
sebab tak sabar nak jumpa kakak sayaa ~ pleaseee ,, saya rindu kakak saya ~
Pagi tadi memang mata ni berat nak bukak , sebab malas nak pergi sekolah .
Saya nak habiskan masa dengan kakak saya ~ 
Acano ni , pleasee pihak collage boleh tak kembalikan kakak tersayang saya tu .
Saya nok dia mula , boleh dokkk ?! Arhhh , sejak saya lahir 
selalu salah seorang family saya akan pergi tinggalkan sayaaa ~
Hidup saya terlalu sunyi nii ~ Semua orang nak tinggalkan saya sorang- sorangg .
Arhh , kenapa semua ni berlaku ?! Benci gilaaaa tahap gila mengila dah ni ~

Okay esok bangun sorang -sorangg . Tade temann ~ 
Kalau boleh saya tak nak bangun sampai kakak saya datang balik
kat sayaa T_T Stoppp nak nangis 5 minit ! Okayy dahhh *kesat air mata*
Oh handphone saya , apasal lhaa selalu sunyi . Tade satu text pun yang masuk .
Kenapa jadi macam ni ?! Saya benci tahu takkk !
Yeahhh , saya ngaku saya tade boyfie .So , no message yang akan masuk .
Apatah lagi kawan -kawan . Facebbok pun jarang saya onlinee .
Arhhh , saya nak lari lhaa kalau macam ni :/ Semua nak tinggalkan sayaaa ~ ._.
Yeahhh , saya betul -betul keseorangan macam orang gila 
yang tak tentu arahhhh ! Okayyyy ~ saya nak nangis lagiii ~ Saya rindu kakak saya !
Ohhhh byeeeee ! 

You Might Also Like

2 comments

Nuffnang Ad's