Ainza: About Two Barbie Doll

About Two Barbie Doll

Friday, April 13, 2012



\Hello good evening and good night all  :>/
Ehemm , yess akhirnya aku dapat online lagi . Alahai suka tak ?
Mhehew ~ hey i have new gosip , ops bukan gosip hehe , cuma nak bagi
tahu yang aku dah creat a new fan pages . Yang dulu buat hal . 
Ayoyo ~ and and and ada orang menggila datang meroyang . 
Aishh ~ terus delete then creat yang baru . Nah ini link TheChocoAien
 Haa ~ rajinkan tangan anda untuk mengatal - gatal pergi click LIKE :D
Chingguuu I opened a new section in the content part! Do check it out! 
Reader :) ehemm aku nak story about  two barbie doll .Yess ~ alaaa barbie
doll yang cantik - cantik tuu ! Nak tahu tak nama dia apa ? Ehemm .
Shuttt , pejam mata >< haa ~ buka balik taraaa ~~ Wanie and Akma .
Cantik tak barbie doll tu . Cantik kann ? Ehemmm dia orang malu nak
 tampalkan muka dia kat sini :( Alaaaa ~ pokkkkk baru tahu . Mhehew .


Hai bulat , hai kema , hai semua yang tengah read-ing my entry .
Blupp blupp . Ehemm \ bismilahirahmanirahim / Nak story something
about dia dia and dia tolak dia ! :)  Nak tahu takk , dia kan baik gilo .
Alahaii , dah la baik comel pulak tu . Haa ~ siapa nak temoah dia dulu ?
Mehh bagitahu dekat toke punya blog ini dulu . Baru boleh chopp ! :)
Fuhhh ! Bulat ! She awesome :D i love bulat so much . Dia adik kepunyaan adik
 aku .Eh tak , dia adik angkat aku , haaa ~ orang panggil dia wanie bulat .
Sebab apa orang panggil dia bulat ? Haa ~ tanya dia sendiri . Aku no 
comment . Hehe ~ first aku kenal dia masa dia form 2 . Mhehew . Kita orang
kenal dalam laman mukabuku . Hahak :D Ehemmm nah sekarang ni aku
tengah text-ing dengan dia . cemburu tak aku dapat bertext - text dengan 
dia ? Hah ! Cemburu leteww :D Waniee ~ dia sentiasa berada disisi aku
ketika aku susah :P Eh takk , ketika susah dan senang ^^ ILOVEYOU 
*---------------------------------------------------------
Hai budak kema yang kedekut kedekut haha ~ Just kidding .
Ehemm hai awok comel . Hehe ! Budak kema yang comel lote . Dia 
sentiasa anta chat dekat aku , tweet or whatever la . Dia tak sombong macam 
budak - budak hingusan yang lain C: dia baik punya gilo .
Ehehe , haaa ~kalau nak choppp kat dia , hang habak dekat cek dulu keyh .
Mhehewww ! Haha :D Dia lah sentiasa/wajib/selalu anta chat kat aku .
Huahua ! Tak la boring . Chat dengan dia memang bestttt .
Lawakkk ! Ehemmm kita orang kenal masa dia form 1 . Hehe . First time
dia tegur aku hehe ~ terharu wehhh :> Budak hot anta chat :D Okay dah 
stopp . Aku nak cakap yang aku sayang dekat dia  ILOVEYOU 
bye , aku dah tade idea nak update lagi . Lain kali aku update lagi ye .
Asslamualaikummm . Eheeemmmmmm testingg . Dear E ILOVEYOU ♡ ><

You Might Also Like

3 comments

  1. Aww . Terharu bah :D Lapchuuu more sistaaaaa :*

    ReplyDelete
  2. hai..nice 2 meet u..
    klu x keberatan kunjung ke blog an..
    :)

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's