Ainza: My Life Empty
Empty

My Life Empty

Friday, May 25, 2012


Assalamualakum goiesss . 
Selamat malam semua yang hampir hampir nak lelap mata tapi masih setia 
baca entry aku ini . Have a nice day even hari ini aku rasa terlalu sunyi .
Dah lama aku tak update blog kan ? Aku buntu idea , sejak akhir - akhir ini aku tade 
idea langsung . Nak cakap pun tade idea apatah lagi nak update blog .
Oh please God , tolong senangkan hati aku ini . Aku terlalu sunyi .


First aku nak mintak maaf , untuk entry kali ini aku nak berfeeling - feeling 
sikit . Siapa yang tak suka feeling in love ini tape , just duduk diam then 
baca je OK hehe :) Hello guyss , aku terlalu rindukan seseorang la . 
Aku masih sayangkan orang tu lagi tapi aku tak tahu nak bagitahu dia macam
mana tambah pula sekarang dia dah ada GF :/ Aku menyesal ya ampun mintak
putus dengan dia even aku dengan dia tak gaduh apa - apa pun .Tade angin tade
ribut tiba - tiba aku mintak putus dengan dia . Memang aku menyesal gila laa .
Sekarang aku sunyi . Walaupun muka aku sentiasa senyum :) tapi dalam hati 
siapa yang tahu melainkan Maha Pencipta kan ? Kalau aku dapat undurkan masa 
pasti aku akan manfaatkan masa itu sebaik mungkin . Tapi nak buat macam mana ,
hubungan aku dengan dia setakat itu sahaja . Mungkin aku bukan wanita yang
baik untuk menjadi kekasihnyaaa ,mybe :) Hope dengan ada kekasih baru dia ni 
harap hubungan dia kekal hingga ke akhir ayat . Aminnn ! Now , hidup aku kosong .
Dipenuhi dengan angin sahaja . Tade sejenis bentuk yang berbentuk 
Tak apa laaa . Nevermind , aku cuma nak cakap yang aku terlalu rindukan dia .
I miss youuuu friend :) Aku rindu time kita kapel dulu . Assalamualaikum .

You Might Also Like

5 comments

  1. Sabar dear,,mybe tade jodoh kot.. be patient syg...

    ReplyDelete
  2. Hurmm..tak pelah, kalau dy tercipta untukmu, insyaAllah dy akn kembali.. kalau bukan, cintailah suami mu... be strong and chill....

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's