Ainza: Nothing to Saying , What i mind ?

Nothing to Saying , What i mind ?

Wednesday, May 23, 2012

Bismilahirahmanirohimm /
Hello godiess and say welcome back AZS ! I miss you :)
Wuhuuu hari sebebas dunia , Exam dah tinggalkan aku seorang diri lagi .
Ohmennn i really happy . Esok cuti khas untuk aku , aku cuti awal .
Tadi Mat Said hantar chat dekat aku suruh cuti awal untuk rehatkan minda .
Really , happy ehemmm Hi World , I'm backkkk ! :D


Oh please perahkan otak kau Ainza ! Tolong aku tade idea nak
update ape ni ? Nak cerita kisah aku kemana menghilang rasanya
malas , ohh no aku malas nak taip ni . HAHA ! 
Say hahahaha :) OK aku story one memories yang aku tak akan lupa la.
**********
Minggu sebelum minggu lepas la , eh minggu ape tu . Oh takk tahu .
Lupaa la , Ok si Dyana nak pindah sekolah dan my friends arhhhhh aku
malasss la nak taippp . Lupa je la pasal tu . HAHA ~ gelak sorang - sorang
bila teringat ape yang aku cakap dekat dia tu . Oh awesomeee kotorrr ! :D
Tarikkk nafasss hembusss lol busukkkk !
Yeah 1 / 6 my sister akan balik sini , yeahhh rindu gilaa dekat kau Yanie .
Berapa bulan kau tak balik sini . Pergi mana hah ? >< 
Cuti 2 minggu ni aku dah rancang dah . If my family jalan - jalan aku nak
berkepitt dengan si Yanie je , i muslihat aku nak bodek dia laa .
Berape hari lepas aku ada tengok gambar dia baru upload kat facebook .
OMG ! cantikk gilaaa . Dia dah semakin cantik dan cantikkk .
Dia paling cantik , comel dari aku . Arhhh i'm jelouse --' Sekarang dia
makin putih leputtttt . Orang tak kena panas memang la macam tu . 
Adoiii aku nak sambung belajar macam dia , pleaseeee 


Em ape lagi aku nak taip ni . Ohh sorry aku tade idea laaaaa .
Yang penting aku dah tekan publish so tade undo lagi ye .
Tolongg la bagi idea ke aku . Erhhhh story aku belum habis lagi dan ayat
pun punya kucar kacirr . Tapee lain kali aku focus betul - betul time 
story ok . Yuhuuu dah nak masuk waktu berbuka bagi aku . Hehe 
Daaa ~Assalamualaikum godiessss :)!




You Might Also Like

2 comments

  1. No problem siss ,,,kitaorang selalu jenguk blog sis... Tape lain kali sis mesti ada idea nk update blog kan ?? Selamat berbuka puase :))

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's