Ainza: Exclusive Giveaway ! Kain Pasang Raya 2012

Exclusive Giveaway ! Kain Pasang Raya 2012

Friday, June 01, 2012




Assalamalaikum dan salam sejahtera kepada semua yang tengah baca blog aku ini .
First tujuan aku update bukan nak cerita pasal apa - apa lah kan . Cuma aku nak bagi tahu pada malam ini aku akan sertai satu GA yang sanggat hebab . Belum ada lagi GA yang memberi hadiah kain pasang . Aku terpikat nak join GA ini sebab tengok lah kain pasangnya . Sangat comel dan warnanya lembut . Tak serabut . Haa ~ boleh buat raya atau apa - apa lah . Tapi buat raya pun ok , cantik mesti ramai yang tertanya - tanya dimana belinya kain pasang ini kan ? HAHA , okay aku harap perniagaan beliau semakin maju dan harap kekekalan hingga selamanya . InsyaAllah , kitaorang akan support Perniagaan ini . Tanpa membuang masa, sana nak laksanakan semua syarat - syaratnya . Alhamdulillah aku dah laksanakan semua syarat - syaratnya . Apa lagi jom la kita join . Esok adalah hari last GA ini . Now sekarang aku nak tag kepada semua orang . Tak adil pulak kalau nak tag 10 orang , nanti orang lain kecil hati sebab tak ajak . HEHE , Assalamualaium . Nak tengok hadiahnyaa . Woww ~ sangat best dan lumayan . Apalah hadiah misteri itu . Kalau aku dapat kain pasang itu korfirm aku buat raya atau pergi jamuan kahwin or apa - apa lah. Doakan aku menang ye :)



You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's