Ainza: Unhappy and happy
Anon

Unhappy and happy

Saturday, June 30, 2012


Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥

Banjour Fellas ! Hati terasa chopow gembiranya bila virus di facebook sudah aku hapuskan dari dunia
ini .Bertungkus lumus membersihkan nama aku daripada kekotoran yang amat menjijikan . Euu terasa mahu muntah didepan lappy bila teringat kena maki hamun dari someone . Tapi terima lah seadanya bahawa anon itu mata dia buta sebab dah berpuluh - puluh kali aku bagitahu yang facebook kena virus . Oh tidak mengapa    aku harap anon tu akan dapat balasanya sebab maki hamun dekat orang . You knows all , i'm very happy :) !Disaat kegembiraan ini , teringat aku kepada yanie , my sister telah pergi meninggalkan aku keseorang , terpinggir - pinggir mencari jalan supaya aku dapat menyesuaikan diri hidup tanpa dia sehingga menjelang hari raya . Ya Allah aku sunyi tanpa yanie , bila bagun tidur , aku melihat disebelahku hanya batal bukanya yanie . Aku mahu dia disisi aku , tolong la aku sunyi . Aku nak dia berjaya tetapi dalam masa yang sama aku nak dia disebelah aku . Malam jumaat , aku makan kat luar bersama keluarga termasuk yanie . Aku selalu teringat masa tu , andai aku dapat puturkan jam , aku nak je bersama dengan dia . Aku rindu dia la :( Sebulan dia duk kat rumah , rasanya macam 1 jam je . Pejam celik pejam celik dia dah nak pergi . Lepas ni bila aku hangout mesti aku takdok mood sebab biasanya kalau hangout aku akan keluar dengan yanie . Best gila jalan dengan dia . Nak nak dia lebih kurang tinggi aku , mesti lah best . Orang ramai ingat kita orang kawan . Tapi --- . Semalam hantar dia naik bas , aku nak nangis gila tapi tahan sebab ada orang ramai . Malu la kalau nangis then masuk dalam kereta fuhh air mata keluar secara tiba - tiba . Ohmenn nampak tak betapa aku sayangnya dekat dia . Lagi sedih bila azam menanggis meraung nak ikut mok de ye . Azam manja gila dengan yanie berbanding aku . Sekarang aku dan azam tengah demam menrindukan dia . Nevermind balik raya nanti aku jumpa kau lagi yanie walaupun 1 or 2 minggu . Takpe janji kau balik .Yeah kita orang sayang yanie . Bye! Assalamualaikum semua . #Esok skip sebab demam campur homework tak siap :D


You Might Also Like

3 comments

  1. hehe i know tat feeling!
    cant handle it well too when my broS sume nak blek kolej :)

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's