Ainza: Memories will not go away
Love

Memories will not go away

Friday, July 13, 2012

\Assalamualaikum , banjour fellas !
Bila hati teringat tentang dia mesti terukir kenangan lama yang tidak pernah kita lupakan. 
Ia selalu bermain difikiran ini walaupun kenangan itu kenangan pahit atau manis :)


Bila hati rasa sunyi , tidak tahu buat apa  tiba - tiba teringat si dia yang hanya berkenalan sekerat jalan .Tiada pengakhiran yang berlaku diantara kami :) Semua ini hanya laa berlaku sepantas kilat . Berdoa supaya dia masih teringat pada diri ini . Teringin diri ini memilikinyaa , namun ini hanya laa satu  impian yang tidak pernah akan berlaku :( Teringat ketika bertemu , berkenalan dan bertentangan mata dengan nyaa . Hati ini terasa sangat gementar apabila melihat matanya dengan sedalam . Sungguhku tidak mampu menantap matanya itu . Hanya tuhan yang tahu betapa aku amat menyayanginya . Ketika aku sedih , dia laa yang menghiburkan , membahagiakan aku namun setelah datangnya orang yang ke-3  dan memcuba mendekatimu lalu  dirimu menjauhi diriku ini . Tiada siapa yang mahu dirinya terseksa apabila ditinggalkan orang yang kita sayang . Aku mencuba untuk melupakan dirimu ini tetapi semakin aku mencuba melupakan mu semakin teringat dirimu ini yang bermain difikiranku  . Mengapa tergamak dirinya membuat diriku ini :( Setiap hari aku menunggu pesanan darimu , siang malam ku terbayang dirimu . Aku telah berputus asa untuk menyayangi dirimu . Aku berharap suatu hari nanti dirimu akan bertemu dengan orang yang betul - betul sayang padamu dan aku berharap jangan laa lupa diri ini yang pernah berada dalam hatimu . Ingat laa namamu sentiasa berada dalam hati ini dan tidak pernah orang akan pernah mengantikan tempatmu . Wassalam :)

Saat terindah tidak akan pernah hilang begitu juga orang yang kita sayangi . Jangan laa lupa saya , dan jangan pernah sesekali putus menyayangi saya ini . I hope you'll happy besides your love :)

You Might Also Like

2 comments

  1. saat manis mmg sukar dilupakan..

    ReplyDelete
  2. smkin kita mencuba melupakan insan istimwa, smkin kuat bygannya muncul...nurul pnh hadapinya...sabarnya, dear

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's