Ainza: 2nd Giveaway by Nina

2nd Giveaway by Nina

Tuesday, January 21, 2014

Bismillah.
Assalamualaikum semua . Ya Allah rasa teruja je bila nak join giveaway ni sebab nak dekat 2 tahun dah tak join menda2 alah macam ni. Hope saya ada rezeki lah dalam nak memang giveaway ni. Amin
To akak nina comel lote :
Saya dah follow akak dah lama dah. Saya dah follow juga sponser sponser cantik dan dah like semua fanpages .
Bagi sesiapa yang nak join jugak sebelum tamat penyertaan . Boleh lah join giveaway nina .
Saya tag 2 orang : yanie shitobi dan azniey .
Harap harap saya menang. Amin :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Assalamualaikum dan Hello. Saya dari segmen yang sama :D Menabung di sini.
    http://fairytaleeeeeee.blogspot.com/2014/01/2nd-giveaway-by-nina.html

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's