Ainza: 17 Feb 2014

17 Feb 2014

Tuesday, February 18, 2014

Semalam hari yang menyedihkan bila yanie dah tak duduk lagi dengan aku . Dia dah start kerja . Selamat hantar dia kat tempat kerja . Sedih jugak lah sebab baru nak masuk 2 bulan dia duk kat rumah dah nak pegi lagi . Biasa biasa aku selalu dengan dia. Kadang - kadang aku suka tiru gaya dia hmmm rindunyee nak tidur dengan dia . Semalam tidur sorang sorang T_T again.. Aku start berpisah dengan dia masa 2011 tu pun mula - mula dia pergi PLKN then masuk POLI lepastu dapat panggilan jururawat.. ni pulak dah dapat dah kerja.. Rasa sebak je tengok dia semalam :( Rindu nak dengar ayat dia macam ni..

Dek,buka wifi jap
Lagi laa sedih bila balik rumah bila buka NUFFNANG  earning minggu ni tak naik T_T 

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's