Ainza: Nama Aku

Nama Aku

Friday, February 07, 2014


(1) Tumblr

Tension hari - hari kalau dapat surat atau borang dengan nama yang salah . Alamat , ic apa semua dah betul semua dah. tapi yang membuat aku sakit hati bila nama aku Ainza jadi Aniza. Ayooo sejak zaman sekolah lagi semua susah nak sebut Ainza . Act aku pun tak tahu kenapa susah sangat nak sebut Ainza. Bukan susah sangat pun cuma Ain dan tambah sikit perkataan Za . Haaa Za tu sebenarnya ambil sikit nama ayah aku.. Tapi tak boleh dinafikanlah sebab Ainza dengan Aniza nak dekat sama je.. Kalau tulisan ala-ala doktor memang Aniza dah . Terima je lah anggap lah Aniza tu Ainza lah. Buat-buat faham je lah kan .

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's