Ainza: Putus Asa dengan Blogger

Putus Asa dengan Blogger

Friday, February 21, 2014

Rasa nak menangis pun ada dan menjerit pun ada jugak !  Tak tahu dah nak buat apa sekarang ni . Nak delete tapi banyak sayang maa. Tadi pergi dekat setting and baca yang url blog saya dah tak boleh dipercayai lagi. Ampun memang lah tak dipercayai lagi sebab sejak 2011 lagi dah beratus kali saya tukar url blog. Ingat nak main - main e,last-last di ambil serius! Mana tak terkejut oi lah. Ni menyedihkan lagi bila ada orang follower saya dan setiap kali saya update entry mesti tak akan keluar lah dekat dasboard tu. Jadi tak seorang pun yang akan baca entry saya blogwalking apa tah lagi. Cuba bayangkan bila kita hari - hari tukar identiti nama kita, mesti orang tak percaya dah lagi. Entah sape lah nama semek  abu ke minah ke macam tu lah pihak blogger jugak. Anyone sapa - sapa tahu macam mana nak bagi pihak diorang percaya balik ?




You Might Also Like

2 comments

Nuffnang Ad's