Ainza: Bila online guna handphone ?

Bila online guna handphone ?

Monday, March 31, 2014

بســــــــم الله الرحمن الرحيم

Hi, semalam nak nak update blog tapii.. petang semalam kena hantar my sis pergi kerja Maran,Pahang. So setiap minggu dia balik sebab nak main kereta. Act biasanya dia balik petang jumaat dan kena hantar petang ahad but kali ni dia balik petang khamis sebab sabtu baru ni dia abang aku bertunang. Hmm bila duk lam kereta memang bosan lah kan. 3 jam nak ke sampai woo. Nak update blog tapi aku dah uninstall app blogger tu. Hehehe so malam tadi aku saja nak buka blog aku. Kecikkk laaaa dan aku guna app UCWEB sebab tu aku tak boleh baca cbox T_T ingatkan tengah bosan-bosan ni nak blogwalking tapi tak kesampaian. Huhu macam ni lah gambarnya bila online guna phone..

        

Ni haaa jadi macam ni lah. Act ada terselit sikit aku nak tunjuk ni iaitu font! Hehehe rasa macam jatuh cinta dengan font ni kalau digunakan dekat blog. Font ni nama chocomouse ke apa tah aku malas nak search kat google. Font ni formatnya ttf tapi aku try convert to apk. Last2 tak jadi best. T_T Cari punya cari ada yang kena pay ! Disebabkan jatuh cinta sangat dekat font ni terpaksa lah beli. Anyway kalo korang minat jugak font ni boleh bila dengan aku okay. Hehe sebab aku pun penjual font hehe..


Taraaaa ~ Esok tiba masanya aku akan public Giveaway yang ke-2 aku. Hehehe haa siap note lagi tu kot-kot terlupa padahal tak akan lupanyaa. hehe okay pada yang belum tengok lagi hadiahnya. Joms tengok !!


You Might Also Like

1 comments

  1. Haiiii....sy datang jengok..... Cantik blog....like this theme. Gugurl look. Nnt jemput la dtg blog. Like page kita sekali ye. Bole? Heheheh dadaaaa....

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's