Ainza: Stress dengan masalah follow!
Follow

Stress dengan masalah follow!

Monday, March 31, 2014

Semakin hari semakin menjadi-jadi lah button follow ni. Asyik buat sawan dia betul lah! Stress tak boleh follow orang ni. Ni nak join ga pun susah Ya Rabbi..


Dah cuba banyak tutorial dah termasuk tutorial yang aku ni  Penyelesaian masalah follow. Aku ingatkan dia menjadi sebab before aku try buat tutorial ni, aku berjaya maybe sebab aku follow kurang dari 300 kot.

 Lepas tu nak try follow blog yang lain pulak eh dia keluar limit 300. Err mana tak stress macam ni. Rasa nak makan je followers letak dalam perut sebagai followback. ahaha anyone ada cara lain lagi untuk follow blog orang? Help me dear T_T

You Might Also Like

2 comments

  1. bile kite bkk blog. of course dekat home right? cari

    Reading list | All blogs

    hujung sekali ade bentuk mcm gear. tekan. then pi bwh sekali and letak url blog yg ingin anda follow. in sya allah akan okey. this is my way lol xD

    anis ade jugak try care add dekat home but mesti muncul 300 limits hohohoho sakit hati gue

    ReplyDelete
  2. Dah try anis tapi tak dapat jugak . still keluar limit 300 T_T

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's