Ainza: Tahu tak video ombak mengganas ini BUKAN Lautan Hindi?
Fake

Tahu tak video ombak mengganas ini BUKAN Lautan Hindi?

Saturday, March 29, 2014

بســــــــم الله الرحمن الرحيم

Thumb 7c77

Macam-macam lah, siapa yang tengok video ni tak tahu lah nak cakap apa. Ini penuh tersebar di youtube, facebook dan sebagainyaa.  Mungkin 100% percaya yang ni ombak Lautan Hindi. Ni baru aku tengok dan sangat takut laa bila tengok ombak macam tu. Apa-apa pun semoga pesawat #MH370 dapat dijumpai Wallahhu a'lam .. Baca selanjutnya tentang Ombak ini BUKAN lautan hindi. Mari kita sebarkan perkara yang benar supaya semua orang tak kena tipu lagi..

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's