Ainza: Bunga Zainal dan Kwon Yuri muka seiras ke ?

Bunga Zainal dan Kwon Yuri muka seiras ke ?

Monday, April 28, 2014

Siapa kenal Bunga Zainal atau lebih di kenali sekarang ini nama Lestari dalam cerita sinetron cintaku TV3 tu. Haaa siapa pula kenal kwon Yuri ? Kalau tak kenal tu memang katak di bawah tempurung la tu hehe Kwon yuri tu kan penyanyi top #1 kumpulan SNSD yang comel comel semua tu.. Yuri ni peminat saya sebenarnya hahaha. Opsss saya peminat diaa.

Hehehe kalau korang perasaan KEKADANG muka diorang ada jugak sama. Mungkin senyuman kot. Tengok ni :

  

Haaa ada sama tak ? Tapi kalau nak dibandingkan comel manis tu Yuri kot. Hahahaha Orang indonesia pun comel, kulit putih . Hehehe sesetengah je laa macam orang kita jugak kan. Kalau korea tu dok sah nak kira lah kalau hudus sikit haa buat pembedahan plastik. Apa - apa yang comel adalah SAYA. XD

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's