Ainza: Hari ni tak boleh tengok cerita Devdas

Hari ni tak boleh tengok cerita Devdas

Sunday, April 06, 2014

Sangat - sangat mendukacita bilaa hari ni tak boleh tengok cerita devdas tv2 tuu huhuhu :( Hari ni kena pergi Maran,Pahang.

Suka tengok cerita tu. Hmm semua cerita hindustan kecuali lagunya tak sedap memang tak tengok lah. Hihihi

Cerita devdas ni sedih lah. Memang tak jemu tengok. Kenapalah tv2 ni tayang hari ni. Kalau tayang malam khamis kan best. Boleh lahh tengok. Ni tayang pukul 2:30 petang and aku bertolak pukul 3:00 petang. Setengah jam je oii boleh tengok.

Nak nangis pun ada macam ni. Aku memang menggila dengan cerita hindustan. No 1 . Hahha cerita melayu aku kurang minat and cerita korean lagi lah aku tak suka tengok. Hindustan je suka sebab ada nyanyi nyanyi. Joget sana joget sini. Dalam hp penuh video hidustan ♥♥

Redolaaa redolaaa redolaaaaaa ♪

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's