Ainza: Headache la pulak!

Headache la pulak!

Friday, April 25, 2014

Orang lain sakit kepala disebabkan banyak sangat masalah yang difikir. Aku ni bukan banyak sangat masalah, tapi sakit kepala disebabkan rambut panjang sangat macam hantu langsui. Oh no dah lah rambut ni tebal macam penyapu tapi tak sekeras macam penyapu tu. hahaha


Nak potong rambut sayang pulak . Nanti kalau potong takde lah rambut macam tiffany tu. Hehehe Tapi kalau tak potong 24jam lah aku duk hadap dengan penyakit sakit kepala tu. Apa yang harus aku lakukan ? Tambah pulak sudah 3 tahun aku menanti jawapan akhirnya hari ini baru dapat. Bukan jawapan yang buat aku gembira malah jawapan yang bikin aku sakit hati lagi. Emmm makin bertambah pula lah sakit kepala ni.

Ruginya aku tunggu selama ni. Kalau aku tahu aku tak akan tunggu tapi masalahnya kena tunggu jugak sebab nak tahu jawapannya. Hahaha Menyesal tak sudah. Nasib sudah menjadi bubur. Den doakan semoga engkau bahagia yoo!

Info terkini :

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's