Ainza: Hina Sesama blogger ?

Hina Sesama blogger ?

Tuesday, April 22, 2014

Hemm siang pun panas malam pun panas jugak.
 Malam - malam macam ni nak mandi pun ada tapi rasa malas
 sebab bila terkena air mak oi jerit 1 kampung , airnyaa sejuk. 
Apa - apa pun tetap bersyukur sebab tu semua nikmat Allah. 

Aik , ada ke blogger kita hina sesama mereka ? 
Ainza rasa takde lagi kot setakat ni isu hina blogger lain. 

Kita hidup di dalam alam maya ni (blogger) mesti
saling hormat menghormati tak kira usia muda mahupun tua,
femes atau tak yang penting hormat itu. Dari sudut tu lah 
orang menilai kita tau. Takmo - takmo hin - hina ni.
Rasa perkataan 'hina tu sangat keji..

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's