Ainza: Lawak pagi : tak payah beli monopod

Lawak pagi : tak payah beli monopod

Wednesday, April 23, 2014

Tak payah membazir duit nak beli monopod yang harga RM40 ke atas tu.
Guna cara dibawah ini jimat, tak payah keluarkan duit semahal macam tu.
Orang suka selfie harus guna alah menda ni.


Tengok pakcik ni takde monopod, cangkul pun boleh.
Kau ikat dengan tali phone kau tu. Buat macam tu.
Then tangkap, masuk dalam facebook, instagram.
Korfem orang cakap kau guna monopod !
Save money. Tak payah membazir duit hahah ! Semoga bermanfaat.
Kebas cangkul ayah atau atuk pun boleh! 

You Might Also Like

4 comments

  1. hahaha jangan pakai yng besar punya. yang kecik sudah haha

    ReplyDelete
  2. hahah..terbaik la..nti g jalan2 kena bw cangkul la...hheheh

    ReplyDelete
  3. hahaha kan ? senang sikit. 2 in 1 kalau orang nak apa2 kan kita boleh hentam dengan cangkul terus haha

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's