Ainza: Paling malas iron !

Paling malas iron !

Sunday, April 13, 2014

Hi,
Sebut pasal iron? Ironman ke ?  Eh tidok lah kita tak main ar tengok ironman ni. Kita suka tengok hindustan jah ! Hihi siapa kat sini memang suka sangat iron baju? Kalau suka iron baju or whatever lah tabik lahhh. Eh tak rasa lenguh/malas ke nok gosok-gosok ni ? hmmm


Inilah rupa aku bila sebut pasal iron* not ironman . Entah kenapalah bila orang suruh tolongkan iron baju untuknya memang aku rasa nak maki hamun walaupun itu cuma hal kecik --' i don't why sampaikan baju aku sendiri pun malas nak gosok tau ni apatah lagi baju orang lain. 

Zaman sekolah dulu satu sebab aku malas pergi sekolah cause pasal iron baju ni lah. Aku tak tahu kenapa aku anti sangat pasal iron-iron ni. Memang kalau boleh nak penampilan kemas tapiiii bab-bab menggosok baju apa semua memang malas. Kalau nak pergi kenduri kahwin first mesti kena gosok baju. Haaa bila aku gosok baju tu alamaknyaaa 1 minit dah siap sebab ketak je iron tu terus gosok sepantas kilat. Ahh memang tak kesah kalau berkedut pun asalkan IRON. MEMANG ANTI PASAL IRON !!

You Might Also Like

1 comments

  1. Assalam.

    If belum join GA Liniey n Nad, jemput join ea. Ada 2 top refferal.

    If dah join boleh terus promote GA ni utk berpeluang menang top refferal.

    Dan..
    90+ pemenang by Random.org dicari :)
    Antara hadiah:
    >> Buku Cerita Ahmad Ammar
    >> Naked 2 Eye Shadow
    >> Inner Neck Magic Berdagu
    >> Inai Homemade
    >> 5.11 Tactical Belt

    http://www.linieynor.com/2014/03/sweet-giveaway-by-misz-nadea-liniey-nor_14.html

    GA dilanjutkan sehingga 23 April 2014 :)

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's