Ainza: Terlelap

Terlelap

Wednesday, April 09, 2014

Hi,
Lepas isyak duk hadap depan laptop tengah taip entry tuttt tuttt anak sedara datang mai masuk dalam bilik,Azam baru 3 tahun.

' Moksu,nk tengok pade jaman ulatbulu*pada zaman dahulu'

Nak ke cakap pada zaman dahulu tu berbelit - belit lidah. Adoiii 3 kali aku suruh dia ulang menda tule sampai tersekat-sekat. Eh eh nasib baik aku dah download video tu siap - siap. So bagi dia tengok dekat phone so aku terpaksa kena tengok sama. 1000x kali tengok menda tule pasal kambing bekkk bekkkk


Last-last dalam setengah jam dia pun tidur laaaa dan paling yang tak tahan aku pun turut tidur sekali. Kejut-kejut tengok batery lappy dah KO. Lupa dah aku nak taip entry apa tadi. Ni semua disebabkan Azam lah. Jawabnyaa tidur lewat lah malam ni.

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's